استخدام دانشگاه افسری سپاه

در وب‌سایت هیوا  (شنبه 29 مهر 1402)
استخدام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲ از دو طریق کنکور ارشد و دکتری و فراخوان های سپاه انجام شده و داوطلبانی که واجد شرایط استخدام از جمله شرط سنی و معدل هستند، می توانند در زمان انتخاب رشته ارشد و دکتری، و همچنین از طریق مراجعه به پایگاه های سپاه برای مقطع کارشناسی، ثبت نام خود را در استخدام دانشگاه افسری سپاه 1402 انجام دهند.



دانشگاه های سراسر کشور شرایط خاصی در پذیرش دانشجویان داشته و دانشگاه افسری سپاه نیز از این قاعده مستثنی نیست. دانشگاه افسری سپاه در مقاطع مختلف از طریق کنکور سراسری و همچنین پایگاه های مستقل سپاه استخدام می نماید. اطلاعات مربوط به زمان و نحوه استخدام دانشجویان در دانشگاه افسری سپاه در سال 1402 در فراخوان های سپاه و از طریق سایت دانشگاه امام حسین اطلاع رسانی می شود.

از آنجا که اطلاع از زمان و نحوه استخدام در دانشگاه امام حسین برای انجام ثبت نام به موقع دانشجویان ضروری است، در این مقاله زمان استخدام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲، شرایط استخدام دانشگاه افسری سپاه، نحوه ثبت نام در استخدام دانشگاه افسری سپاه و همچنین رشته های استخدامی دانشگاه افسری سپاه 1402 به طور کامل توضیح داده شده است.


زمان استخدام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲

استخدام دانشگاه افسری سپاه هر سال در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف انجام می شود. زمان ثبت نام کارشناسی دانشگاه افسری سپاه، توسط فراخوان های این دانشگاه اعلام می شود. زمان ثبت نام مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه امام حسین هم زمان با انتخاب رشته کارشناسی ارشد و دکتری می باشد.

 

 

یکی از دانشگاه هایی که از طریق کنکور سراسری در مقاطع ارشد و دکتری پذیرش انجام می دهند، دانشگاه افسری امام حسین است. دانشگاه افسری امام حسین معمولا از دو طریق کنکور سراسری و ثبت نام از طریق پایگاه های سپاه، به صورت پیوسته و ناپیوسته دانشجو می پذیرد. بنابراین نمی توان زمان مشخصی را برای استخدام دانشگاه افسری سپاه 1402 تعیین کرد. در سال های گذشته، ثبت نام دانشگاه افسری سپاه در شهریور ماه یا بهمن ماه انجام شد.

 

بنابراین پیش بینی می شود ثبت نام دانشگاه امام حسین ۱۴۰۲ نیز در شهریور ماه و بهمن ماه انجام شود. در صورت ایجاد تغییر در زمان ثبت نام دانشگاه جامع امام حسین 1402 از طریق کنکور سراسری یا از طریق مراجعه به پایگاه های سپاه، زمان جدید ثبت نام در این مقاله قرار داده می شود.

 

زمان استخدام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲ به محض اعلام در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه مبنی بر زمان استخدام دانشگاه افسری سپاه 1402، در صورت انتشار اطلاعیه و مشخص شدن جزئیات ثبت نام این دانشگاه، زمان دقیق استخدام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲ در این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های هیوا اطلاع رسانی می شود.

 



شرایط استخدام دانشگاه افسری سپاه 1402

هر یک از دانشگاه های مختلف سراسر کشور شرایط خاصی برای پذیرش دانشجو داشته که این شرایط به دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی دانشجویان تقسیم بندی می شود. دانشگاه افسری سپاه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای ثبت نام در دانشگاه افسری سپاه یا دانشگاه جامع امام حسین، دانشجویان باید شرایط خاصی را دارا باشند. در سال ۱۴۰۲ نیز دانشگاه افسری سپاه مانند دانشگاه افسری شهید ستاری، از میان داوطلبان واجد شرایط دانشجو می پذیرد. شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به استخدام دانشگاه افسری سپاه 1402 در این قسمت از مقاله توضیح داده شده است.

 

شرایط عمومی استخدام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲

 

شرایط عمومی استخدام دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه افسری امام حسین معمولا مشترک و یکسان است. مواردی از شرایط عمومی استخدام دانشگاه افسری سپاه یا همان امام حسین 1402 در ادامه توضیح داده شده است.

 

دارا بودن تابعیت ایرانی

 

اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد قبول در قانون اساسی کشور

 

پذیرش قانون اساسی کشور

 

عدم اعتیاد به مواد مخدر و عدم سو پیشینه

 

اعتقاد و‌ التزام‌ عملی به‌ ولایت مطلقه ‌‌فقیه

 

پذیرش فقط برای داوطلبان مرد مجرد

 

عدم سابقه عضویت یا هواداری از احزاب و گروه های غیر اسلامی و غیر قانونی

 

رعایت تمام قوانین و مقررات دانشگاه امام حسین در طول تحصیل و پس از اتمام تحصیل

 

دارا بودن حداقل قد 165 و حداکثر 190 سانتی متر

 

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در شرایط عمومی استخدام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲ یا اضافه شدن هر شرط جدیدی، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری سپاه 1402

 

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه جامع امام حسین، از طریق سایت این دانشگاه به نشانی ihu.ac.ir و همچنین از طریق دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و اطلاعیه های منتشر شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

 

علاوه بر شرایط عمومی، استخدام دانشگاه افسری سپاه مانند استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی، دارای شرایط اختصاصی برای دانشجویان بورس و غیر بورس نیز می باشد. در ادامه شرایط اختصاصی استخدام دانشگاه افسری سپاه توضیح داده شده است.

 

داشتن آمادگی برای انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی مورد درخواست سپاه

 

دارا بودن حداکثر سن 22 سال و حداقل سن 16 سال برای تمامی رشته ها و دارا بودن حداکثر سن 20 سال برای رشته خلبانی که در صورت انجام خدمت سربازی، مدت خدمت به حداکثر سن داوطلب اضافه می شود.

 

داشتن معدل 14 برای سال آخر تحصیلی داوطلب

 

موفقیت در مراحل آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی سپاه

 

در ابتدای ورود، دانشجویان به عنوان پاسدار محصل شناخته شده و باید به مدت یک ترم تحصیلی در یکی از مراکز آموزشی سپاه دوره آموزش عمومی پاسداری را طی کنند.

 

داوطلبان ثبت نام در دانشگاه افسری برای اطلاع از شرایط بیشتر و جزئیات شرایط ورود به دانشگاه افسری، می توانند مقاله زیر را مطالعه نموده و از جزئیات و شرایط استخدام دانشگاه افسری سپاه مطلع شوند.

 

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در شرایط اختصاصی استخدام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲ یا اضافه شدن هر شرط جدیدی، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های هیوا اطلاع رسانی می شود.

 



نحوه ثبت نام در استخدام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲

دانشگاه جامع امام حسین در هر سال از جمله سال 1402 نسبت به پذیرش دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف از طریق کنکور و از طریق مراجعه به پایگاه های سپاه اقدام می نماید. داوطلبانی که مایل به تحصیل در این دانشگاه هستند باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در دانشگاه امام حسین ۱۴۰۲ اقدام نمایند. پذیرش در مقطع کارشناسی دانشگاه افسری سپاه از طریق فراخوان های این دانشگاه و مراجعه به پایگاه های سپاه انجام می شود.

 

پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه جامع امام حسین از طریق کنکور بوده و داوطلبان پس از شرکت و کسب رتبه قبولی در کنکور سراسری، در زمان انتخاب رشته ارشد و انتخاب رشته دکتری، می توانند نسبت به انتخاب دانشگاه افسری سپاه اقدام نمایند. پس از پذیرش اولیه در کنکور، متقاضیان باید خود را آماده شرکت در مصاحبه استخدامی دانشگاه افسری سپاه 1402 نموده تا در صورت پذیرش، بتوانند در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.

 

در پذیرش از طریق پایگاه های سپاه، متقاضیان تحصیل در دانشگاه افسری امام حسین باید به پایگاه های سپاه منطقه خود مراجعه نموده و با کسب اطلاع از شرایط پذیرش دانشجو و رشته های دانشگاه افسری سپاه، نسبت به ثبت نام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲ اقدام نموده و با شرکت در آزمون و مصاحبه استخدامی، شانس خود را برای پذیرش در این دانشگاه امتحان نمایند.

 

برای کسب اطلاعات درباره جزئیات و نحوه ثبت نام در دانشگاه افسری امام حسین در سال 1402 داوطلبان باید به سایت دانشگاه جامع امام حسین به آدرس اینترنتی ihu.ac.ir مراجعه نموده و اطلاعیه های مربوط به نحوه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲ را با دقت پیگیری و مطالعه نموده و مراحل ثبت نام را طی کنند.

 

راهنمای تصویری ثبت نام دانشگاه افسری سپاه 1402 به محض شروع ثبت نام در این مقاله قرار می گیرد.

 

با توجه به عدم شروع زمان ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین، به محض شروع ثبت نام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲، راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در رشته های دانشگاه امام حسین در این مقاله قرار داده شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود. همچنین، در صورت ایجاد هرگونه تغییر در نحوه ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین 1402 نسبت به سال های گذشته، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

متقاضیان ثبت نام در استخدام دانشگاه های افسری، علاوه بر ثبت نام در دانشگاه افسری سپاه، می توانند نسبت به ثبت نام در دانشگاه افسری ارتش اقدام نمایند. مطالعه مقاله زیر به داوطلبان کمک کرده تا از جزئیات مندرج در دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش و شرایط ثبت نام مطلع شوند.

 


رشته های استخدامی دانشگاه افسری سپاه 1402

نیروی سپاه جمهوری اسلامی ایران در بخش های نیروی زمینی، نیروی هوایی، نیروی دریایی، پدافند هوایی و سایر زیر مجموعه های خود، دانشجویان واجد شرایط را در رشته های مختلف استخدام می کند. در سال ۱۴۰۲ نیز دانشگاه افسری سپاه مانند دانشگاه جامع امام حسین، جهت پذیرش در رشته های دانشگاه افسری سپاه اعلام ظرفیت نموده است.

 

رشته هایی که در ثبت نام دانشگاه افسری در سال های گذشته ارائه شده متنوع بوده و داوطلبان بر اساس رشته تحصیلی آخرین مقطع تحصیلی خود می توانند در هر یک از این رشته ها ثبت نام کرده و با مطالعه منابع آزمون های ورودی دانشگاه افسری، خود را آماده زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری نمایند.

 

در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه افسری سپاه، رشته های مختلفی ارائه شده و دانشجویان واجد شرایط می توانند در این رشته ها ثبت نام و تحصیل نمایند. در ادامه مقاله رشته های مقاطع مختلف دانشگاه افسری سپاه که در زمان ثبت نام این دانشگاه اعلام می شود، توضیح داده شده است.

 

رشته های کارشناسی دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲

 

دانشگاه افسری سپاه در مقطع کارشناسی از طریق فراخوان دانشگاه اقدام به پذیرش دانشجو نموده و رشته های دانشگاه افسری 1402 در مقطع کارشناسی نیز در فراخوان ها اعلام می شود. در جدول زیر لیست رشته های مقطع کارشناسی دانشگاه افسری سپاه بر اساس آخرین فراخوان این دانشگاه، توضیح داده شده است.

 

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه افسری سپاه
ردیف رشته
1 مهندسی هوافضا
2 ریاضی (کاربردی)
3 مهندسی صنایع (تولید صنعتی)
4 زیست ‌شناسی سلولی مولکولی و میکروبیولوژی
5 جغرافیای سیاسی نظامی عملیات کشوری
6 مهندسی عمران
7 شیمی کاربردی
8 مدیریت صنعتی
9 مدیریت زنجیره تامین (آماد)
10 اطلاعات نظامی و علوم سیاسی
11 فیزیک هسته ‌ای
12 مهندسی فناوری اطلاعات
13 اطلاعات نظامی و علوم سیاسی
14 حقوق
15 علوم کامپیوتر
16 مدیریت صنعتی
17 فیزیک
18 میکروبیولوژی
19 تربیت بدنی و علوم ورزشی
20 علوم اقتصادی
21 مدیریت زنجیره تامین (آماد)
22 مهندسی کامپیوتر (نرم افزار)

 

داوطلبان ثبت نام در دانشگاه افسری سپاه سال ۱۴۰۲ می توانند در صورت داشتن شرایط لازم علاوه بر دانشگاه افسری امام حسین، جهت ثبت نام در دانشگاه امام علی نیز اقدام نمایند. مطالعه مقاله زیر به داوطلبان کمک کرده تا از رشته های دانشگاه افسری امام علی مطلع شوند.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در رشته های کارشناسی دانشگاه افسری سپاه 1402، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲

 

دانشگاه افسری سپاه علاوه بر مقطع کارشناسی، در مقطع کارشناسی ارشد نیز در رشته های مختلف دانشجو می پذیرد. دانشجویان فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی که واجد شرایط ثبت نام در دانشگاه امام حسین هستند، می توانند نسبت به ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه افسری سپاه 1402 اقدام نمایند.

 

انتخاب رشته در هر یک از رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲ به منزله پذیرش دانشجویان نبوده و لازم است که دانشجویان واجد شرایط، در مصاحبه های حضوری و دیگر مراحل پذیرش هم نمره قبولی را کسب کنند تا بتوانند جهت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه امام حسین اقدام کنند. در جدول زیر لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه افسری سپاه بر اساس آخرین فراخوان این دانشگاه، توضیح داده شده است.

 

لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه افسری سپاه
ردیف رشته
1 پیشرانه
2 مجموعه مهندسی عمران (سازه)
3 مهندسی پدافند غیرعامل (آفا)
4 مهندسی پدافند غیرعامل (سازه)
5 مهندسی پدافند غیرعامل (طراحی)
6 مهندسی برق (جنگ الکترونیک)
7 مهندسی برق (الکترونیک قدرت)
8 مهندسی برق (سیستم های قدرت)
9 مهندسی برق (مخابرات امن و رمزنگاری)
10 مهندسی برق (مخابرات سیستم)
11 مهندسی برق (مخابرات و میدان و موج)
12 مهندسی برق (افزاره های میکرو نانو)
13 مهندسی برق (مدارهای مجتمع)
14 مهندسی فناوری اطلاعات (شبکه های کامپیوتری)
15 مهندسی کامپیوتر (رایانش امن)
16 مهندسی کامپیوتر (نرم افزار)
17 ریاضی کاربردی (آنالیز عددی)
18 ریاضی کاربردی (بهینه سازی)
19 ریاضی کاربردی (رمز و کد)
20 زیست شناسی سلولی و مولکولی
21 شیمی آلی
22 شیمی تجزیه
23 شیمی معدنی
24 شیمی فیزیک
25 شیمی نانو
26 مهندسی شیمی (طراحی فرآیند)
27 فیزیک اپتیک و لیزر
28 فیزیک هسته ای
29 مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی)
30 مهندسی مکانیک (طراحی کاربردی)
31 مهندسی صنایع (سیستم های کاربردی)
32 مهندسی صنایع (لجستیک و زنجیره تامین)
33 مهندسی هوافضا (آیرودینامیک)
34 مهندسی هوافضا (سازه های هوایی)

 

متقاضیان ثبت نام در رشته های دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲ می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان بندی ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان هر مقطع در این دانشگاه مطلع شوند.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه افسری سپاه 1402، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

 

رشته های دکتری دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲

 

دانشجویانی که از هر یک از دانشگاه های افسری و یا غیر افسری در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد در سراسر کشور فارغ التحصیل شده اند، می توانند نسبت به ثبت نام در رشته های دکتری دانشگاه افسری سپاه 1402 اقدام نمایند.

 

دانشجویان واجد شرایط می توانند از میان لیست رشته های دکتری دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. در جدول زیر لیست رشته های دکتری دانشگاه افسری سپاه بر اساس آخرین فراخوان این دانشگاه اعلام شده است.

 

لیست رشته های دکتری دانشگاه افسری سپاه
ردیف رشته
1 مهندسی برق جنگ الکترونیک (گرایش های راداری، مخابراتی و الکترو مغناطیس)
2 ریز زیست فناوری (نانو بیو تکنولوژی)
3 شیمی آلی
4 شیمی تجزیه
5 فیزیک هسته ای
6 فیزیک اپتیک و لیزر
7 مطالعات منطقه ای
8 مهندسی صنایع
9 مهندسی مکانیک طراحی کاربردی دینامیک کنترل و ارتعاشات
10 مدیریت صنعتی (مدیریت سیستم ها)

 

علاقه مندان به رشته های دانشگاه افسری و نظامی می توانند علاوه بر ثبت نام در دانشگاه افسری سپاه، نسبت به ثبت نام در آزمون افسری ارتش ۱۴۰۲ نیز اقدام کنند. متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام دانشگاه افسری ارتش مطلع شوند.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در رشته های دکتری دانشگاه افسری سپاه 1402، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 



سوالات متداول


1- ✔️زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه چه تاریخی است؟

✔️زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه معمولا در شهریور و بهمن ماه بوده که تاریخ دقیق آن در این مقاله توضیح داده شده است.



2- ✔️نحوه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه چگونه است؟

✔️ثبت نام دانشگاه افسری سپاه به صورت اینترنتی انجام شده که نحوه ثبت نام در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.



3- ✔️شرایط پذیرش در دانشگاه افسری سپاه چیست؟

✔️پذیرش در دانشگاه افسری سپاه شرایطی از جمله داشتن تابعیت ایرانی، عدم سوپیشینه و ... داشته که این شرایط در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (3 هفته پیش)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (شنبه 8 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
یک‌شنبه 13 خرداد 1403، ساعت 12:49