زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

در وب‌سایت هیوا  (یک‌شنبه 7 خرداد 1402)
متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۲ در ابتدا ثبت نام خود را در سایت مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی تکمیل کرده و سپس در روز 9 خردادماه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 توسط لینک مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با وارد نمودن کد رهگیری و ... قابل دریافت می باشد. کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی منتشر شد.


زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

 

 سایت مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی به عنوان مجری دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۲ علاوه بر اجرای فرآیند ثبت نام، برگزاری آزمون و اعلام نتایج، وظیفه انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 و مشخص نمودن زمان دریافت کارت امتحان را نیز بر عهده دارد.

 

 

خاطر نشان می شود به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ لینک دریافت کارت آزمون در این مقاله فعال شده و هم چنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین داوطلبان آزمون استخدامی سال جاری می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود مطلع گردند.



مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

شرکت کنندگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی خود می بایست اطلاعات آزمونی از جمله شماره پرونده، کد رهگیری و هم چنین اطلاعات فردی مانند کد ملی و شماره شناسنامه خود را در دسترس داشته و با وارد نمودن این اطلاعات وارد سامانه شوند.

 

 

ویرایش برخی از اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 همزمان با انتشار کارت به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی امکان پذیر بوده و تغییر برخی دیگر از اطلاعات مستلزم مراجعه حضوری داوطلبان به باجه های رفع نقص می باشد.

 

داوطلبان می توانند برای دانلود آدرس رفع باجه های نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی اجرایی سال 1402 از طریق لینک زیر اقدام نمایند. 

 

 

معمولا مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، لیست باجه های رفع نقص استان های محل برگزاری امتحان را نیز اعلام می دارد. داوطلبان متقاضی نیز موظف هستند که طبق زمان بندی تعیین شده به نزدیک ترین باجه رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح اشکالات موجود در اطلاعات ثبت نامی و کارت خود اقدام نمایند.

 

هم چنین شرکت کنندگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش نیز می بایست کارت ورود به جلسه آزمون خود را در موعد مقرر دریافت کرده و در جلسه امتحان کتبی ارائه دهند. این دسته از داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه دریافت کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 مطلع گردند. 



کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی آماده تا اطلاعات لازم را در خصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۲ به داوطلبان ارائه دهند. می توانید سوالات خود را در این زمینه با مشاوران مجرب هیوا در میان گذاشته و با عضویت در کانال تلگرام و دنبال کردن صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار و تغییرات مربوطه مطلع گردید.




سوالات متداول


1- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 چه زمانی منتشر می گردد؟

✔️ کارت ورود به جلسه استخدامی دستگاه های اجرایی به طور معمول چند روز پیش از برگزاری آزمون منتشر شده که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد.



2- ✔️ داوطلبان به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود تا چه زمانی مهلت دارند؟

✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده است داوطلبان می بایست کارت ورود به جلسه را روز آزمون ارائه دهند لذا می توانند از تاریخ انتشار تا پیش از ساعت مقرر آزمون نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند.



3- ✔️ داوطلبان به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ۱۴۰۲ خود به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟

✔️ داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود به اطلاعات ثبت نامی و اطلاعات فردی خود نیاز داشته که در صورت نداشتن آن، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه در متن مقاله اشاره شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (3 هفته پیش)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (شنبه 8 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
یک‌شنبه 13 خرداد 1403، ساعت 13:41