استخدام نیروی انتظامی

در وب‌سایت هیوا  (جمعه 28 مهر 1402)
استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۳ برای داوطلبان مرد مقطع درجه داری دارای مدرک دیپلم در رشته های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش و همچنین متقاضیان مقطع افسری دارای مدرک کارشناسی در برخی از رشته های موردنیاز انجام می شود. شرایط استخدامی افسری ناجا اعم از شرط معدل، سلامت جسمانی و ... برای تکمیل فرآیند ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.



ثبت نام استخدامی نیروی انتظامی در قالب اطلاعیه ای از شرایط و ضوابط لازم برای استخدام به اطلاع متقاضیان می رسد. لذا، داوطلبانی که از شرایط استخدامی افسری ناجا برخوردار می باشند می توانند در زمان مقرر جهت تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی مراجعه نمایند.

ثبت نام افسری نیروی انتظامی به صورت رایگان در سایت گزینش پلیس انجام می شود و داوطلبان می توانند پس از بررسی شرایط و ضوابط اعلام شده با آگاهی کامل مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند. در هر اطلاعیه منتشر شده در خصوص استخدام نیروی انتظامی بسته به اینکه  این سازمان در چه مقطعی، نیروهای موردنیاز خود را بپذیرد؛ شرایط استخدام با مدرک دیپلم، لیسانس و ... ذکر می شود. در ادامه برای اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام نیروی انتظامی به جزئیات استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۳ پرداخته شده است.


زمان ثبت نام استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۳

ثبت نام استخدامی افسری نیروی انتظامی از طریق سایت گزینش نیروی انتظامی انجام می شود. داوطلبان با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی این ارگان، می توانند از طریق سایت گزینش نسبت به ثبت نام افسری نیروی انتظامی اقدام نمایند. استخدام افسری ناجا در دوره گذشته از تاریخ 26 بهمن ماه شروع شده و تا 15 فروردین ماه ادامه داشت. در صورت اعلام زمان ثبت نام استخدام نیروی انتظامی در سال 1403 در این مقاله اطلاع رسانی می گردد.

 

زمان استخدام افسری نیروی انتظامی  ۱۴۰۳ در این مقاله اعلام می گردد.

 



شرایط ثبت نام استخدام نیروی انتظامی 1403

نیروی انتظامی هر سال با انتشار فراخوانی در سایت گزینش نیروی انتظامی به نشانی gozinesh.police.ir از کلیه داوطلبان علاقمند به این ارگان و دارای شرایط عمومی و اختصاصی استخدام نیروی انتظامی، جهت پذیرش در مقطع افسری ثبت نام به عمل می آورد. در جدول زیر مهم ترین شرایط استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه شده است. با توجه به یکسان بودن شرایط ثبت نام استخدام نیروی انتظامی داوطلبان ثبت نام نیروی انتظامی ناجا می توانند با مراجعه به جدول زیر از کلیه شرایط ثبت نام مطلع شوند.

 

 شرایط ثبت نام استخدام افسری نیروی انتظامی دوره گذشته
شرایط عمومی اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام
اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها
 تابعیت جمهوری اسلامی ایران
داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد (دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد)
عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی در زمان تقاضای استخدام
عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی
عدم اعتیاد به مواد مخدر
نداشتن سوء پیشینه کیفری
داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر
داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر
شرایط اختصاصی تنها داوطلبان مرد مجاز به ثبت نام در این مقطع نیروی انتظامی هستند
متقاضیان ثبت نام میبایست دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در یکی از رشته های رشته های کامپیوتر(کلیه رشته ها)، برق(مخابرات و الکترونیک) باشند
حداکثر 27 سال می باشد
حداقل معدل برای برای استخدام 14 می باشد
حداقل قد برای داوطلبان 170 سانتی متر می باشد

 

نیروی انتظامی علاوه بر شرایط گفته شده، یکسری اولویت های استخدام در بین متقاضیان قرار داده که متقاضیانی که داری شرایط زیر باشند از آن اولویت برخوردار خواهند بود:

عضویت فعال در بسیج

خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی 

 

با مطالعه شرایط استخدام افسری علوم انتظامی امین داوطلبان می توانند شانس خود را برای پذیرش در این مرحله از استخدام نیروی انتظامی امتحان کنند.



شرایط استخدام در نیروی انتظامی با مدرک دیپلم

داوطلبان علاقه مند به استخدام در نیروی انتظامی می توانند با پیگیری فراخوان های استخدامی ناجا برای ثبت نام در فراخوان مورد نظر خود اقدام نمایند. یکی از راه های استخدام در نیروی انتظامی، داشتن مدرک دیپلم می باشد. به طور کلی، استخدام در نیروی انتظامی با مدرک دیپلم یکی از راه های متداول گزینش پلیس نیروی انتظامی ناجا و استخدام در این ارگان بوده و سالانه تعداد زیادی از افراد با داشتن شرایط اعلام شده امکان استخدام در این ارگان را خواهند داشت.

 

به طور کلی شرایط استخدام در نیروی انتظامی با مدرک دیپلم برای داوطلبان دارای این مدرک تحصیلی داشتن سن در بازه حداقل و حداکثری اعلام شده، داشتن کارت بسیج، حداقل معدل و حداقل قد مورد نیاز می باشد. این دسته از داوطلبان می توانند با مطالعه کامل شرایط اعلام شده، در بازه زمانی اعلام شده اقدام به تکمیل فرم ثبت نام خود نمایند.


راهنمای ثبت نام استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۳

 

مراحل ثبت نام استخدام افسری نیروی انتظامی ۱۴۰۳

 

مراجعه به سایت گزینش نیروی انتظامی gozinesh.police.ir

کلیک بر روی گزینه ثبت نام

مطالعه شرایط عمومی

در صورت داشتن این شرایط، کلیک بر روی گرینه "پذیرش شرایط و ثبت نام"

مطالعه شرایط اختصاصی و تکمیل فرم ثبت نام

ورود به مرحله بعد و تکمیل اطلاعات فردی شناسنامه ای

دریافت کدرهگیری

 

متقاضیان ثبت نام استخدام نیروی انتظامی 1403 می توانند شانس خود را در استخدام دانشگاه افسری ارتش نیز امتحان کنند، برای اطلاع از جزئیات ثبت نام و نحوه پذیرش این ارگان مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود.

 

​راهنمای تصویری ثبت نام استخدام افسری نیروی انتظامی ۱۴۰۳

 

ابتدا داوطلبان می توانند وارد سایت گزینش نیروی انتظامی به نشانی gozinesh.police.ir شده و مطابق تصویر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایند.

 

 ثبت نام استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۳

 

پس از مطالعه شرایط عمومی و تذکرات گفته شده در این قسمت، داوطلبان باید در صورت دارا بودن تمامی شرایط روی گزینه پذیرش شرایط و ثبت نام کلیک کنند.

 

ثبت نام استخدام نیروی انتظامی

 

پس از مطالعه شرایط اختصاصی و تکمیل اطلاعات درخواستی، می بایست متقاضیان بر روی گزینه ثبت نام و ورود به سامانه کلیک کنند.

 

 ثبت نام استخدام نیروی انتظامی 1403

 

در آخر بعد از پر کردن اطلاعات تکمیلی ثبت نام استخدام نیروی انتظامی 1403 متقاضیان می توانند رسید ثبت نام (کدرهگیری) خود که به معنی تکمیل ثبت نام داوطلب بوده را دریافت نمایند.

 

 

 

برای اطلاع از اعلام نتایج ثبت نام مقطع افسری نیروی انتظامی ۱۴۰۳ مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود.

داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از شرایط و نحوه استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۳ از طریق سامانه مشاوره تحصیلی هیوا با مشاوران مجرب این مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط بوده و تمامی سوالات خود را از آنان پرسیده و از تجربیاتشان بهره مند گردند.



سوالات متداول


1- ✔️ استخدام افسری نیروی انتظامی به چه صورتی انجام می شود؟

✔️ استخدام افسری نیروی انتظامی به صورت اینترنتی انجام می شود که نحوه و راهنمای تصویری ثبت نام استخدامی افسری در این مقاله ارائه شده است.



2- ✔️ استخدام مقطع افسری نیروی انتظامی از طریق چه سایتی انجام می شود؟

✔️ ثبت نام استخدام افسری نیروی انتظامی از طریق سایت گزینش نیروی انتظامی به نشانی gozinesh.police.ir انجام می شود که لینک مستقیم ورود به سایت در این مقاله قرار داده شده است.



3- ✔️ ثبت نام افسری نیروی انتظامی چه زمانی انجام می شود؟

✔️ متقاضیان ثبت نام افسری نیروی انتظامی می توانند جهت ثبت نام استخدامی افسری ناجا در زمان مقرر به سایت ثبت نام نیروی انتظامی gozinesh.police.ir مراجعه کنند، توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (3 هفته پیش)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (شنبه 8 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
یک‌شنبه 13 خرداد 1403، ساعت 13:25