اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی

در وب‌سایت هیوا  (سه‌شنبه 15 شهریور 1401)
آزمون کارشناس رسمی هر ساله توسط قوه قضاییه و دادگستری برگزار می شود و داوطلبان پس از برگزاری آزمون، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج این آزمون در سال ۱۴۰۲ می باشند. با توجه به دو مرحله ای بودن آزمون، نتایج برای داوطلبان اهمیت بسیاری دارد، چرا که در صورت قبولی در مرحله اولیه باید خود را برای ادامه مراحل آزمون کارشناسان رسمی 1402 آماده سازند.



آزمون کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضاییه شامل دو مرحله می باشد که یک مرحله آزمون کتبی و مرحله دوم آزمون شفاهی است. داوطلبان پس از شرکت در مرحله اولیه منتظر اعلام نتایج آن بوده تا در صورت قبولی، خود را برای مرحله شفاهی آزمون آماده سازند. همانطور که مرحله ثبت نام و دریافت کارت آزمون کارشناس رسمی به صورت اینترنتی انجام شد؛ نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناس رسمی نیز از طریق سامانه اینترنتی اعلام شده امکان پذیر است.

بعد از برگزاری آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه و دادگستری، نتایج اولیه منتشر می شود تا در صورت قبولی در آزمون کتبی خود را برای شرکت در مصاحبه کارشناس رسمی آماده نمایند. در نهایت نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی به اطلاع متقاضیان می رسد. به دلیل اهمیت موضوع اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی ۱۴۰۳، در ادامه مقاله به زمان انتشار، سایت و نحوه مشاهده نتایج اولیه و نهایی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه و دادگستری پرداخته شده است.


زمان انتشار نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳

 

لازم است داوطلبان برای شرکت در این آزمون منابع آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه را مطالعه کرده تا بتوانند نتیجه مطلوب را در این آزمون دریافت نمایند. پس از شرکت در آزمون داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون می باشند تا از نحوه عملکرد خود مطلع شوند.

 

آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳ شامل دو مرحله آزمون می باشد. مرحله اول آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه آزمون کتبی است که پس از آن داوطلبان در صورت قبولی، به مرحله نهایی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه راه می یابند که مرحله دوم، آزمون شفاهی است.

 

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه عموما مدتی پس از برگزاری آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه می باشد. تا کنون هیچ اطلاعیه ای در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1403 منتشر نشده است. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه، در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

زمان مشاهده نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳ تا کنون اعلام نشده است.

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون وکالت به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.



زمان انتشار نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1403

همانطور که اشاره شد آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳ طی دو مرحله برگزار می شود که مرحله اول آزمون کتبی است و مرحله نهایی آزمون شفاهی می باشد و داوطلبان در صورت پذیرفته شدن در مرحله کتبی، مجاز به شرکت در مرحله شفاهی می باشند.

 

داوطلبان پس از شرکت در مرحله کتبی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه مانند سایر آزمون استخدامی ها بی صبرانه منتظر اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه می باشند. تا در صورت قبولی در آزمون اولیه، خود را برای آزمون شفاهی آماده سازند.

 

داوطلبان پس از شرکت در مرحله نهایی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه منتظر اعلام نتایج این آزمون می باشند. چرا که پس از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه، در صورت پذیرفته شدن هر یک از داوطلبان، آن ها بایستی با همراه داشتن مدارک مورد نیاز، سایر مراحل استخدامی را طی نمایند.

 

عموما نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه یک ماه پس از برگزاری آزمون شفاهی کارشناس رسمی قوه قضاییه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. تا کنون هیچ اطلاعیه ای در خصوص زمان انتشار نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه منتشر نشده است.

 

به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. پیشنهاد می کنیم برای آن که از اخبار و اطلاعیه های مربوط به زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه، در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام هیوا عضو شوید.

 

تا کنون زمان اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1403 مشخص نشده است.

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون دفتریاری به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.



نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳

پیش تر گفتیم که آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1403 در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می شود که داوطلبان پس از مشاهده نتایج اولیه آزمون در صورت پذیرفته شدن، به مرحله نهایی این آزمون راه می یابند. داوطلبان بایستی نحوه مشاهده نتایج را بلد باشند تا بتوانند به درستی نتایج خود را مشاهده نمایند.

 

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳ به طور خلاصه

 

داوطلبان باید ابتدا وارد سایت سازمان سنجش و آموزش به نشانی sanjesh.org شوند.

 

گزینه "سایر آزمون های استخدامی" را از منوی سمت راست انتخاب نمایند.

 

پس از آن گزینه اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1403" را انتخاب کنند.

 

سپس باید اطلاعات خواسته شده را وارد نمایند.

 

متقاضیان می توانند وارد سامانه شده و نتایج قبولی خود را مشاهده کنند.

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳

 

۱ابتدا داوطلبان می توانند وارد سایت سازمان سنجش و آموزش به نشانی sanjesh.org شوند.

 

نتایج آزمون کارشناس رسمی

 

۲در گام دوم باید از منوی پایین صفحه گزینه "سایر آزمون های استخدامی" را انتخاب کنند.

 

۳سپس گزینه "اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه/ دادگستری 1403" را انتخاب نمایند.

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1403

 

۴داوطلبان باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنند و پس از ورود به سامانه نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه را مشاهده نمایند.

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون سردفتری به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.


نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1403

 

در ادامه نحوه مشاهده اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ارائه شده است. داوطلبان با مطالعه ادامه مقاله می توانند از نحوه اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه در سایت جذب مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه مطلع شوند.

 

نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1403 به طور خلاصه

 

ابتدا داوطلبان می توانند به سایت جذب کانون وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به نشانی jazb.23055.ir مراجعه نمایند.

 

سپس اطلاعات فردی و آزمونی خواسته شده را وارد کنند.

 

گزینه ورود را بزنند.

 

نتایج نهایی را مشاهده نمایند.

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارآموزی آزمون وکالت به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

زمان انتشار نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۳

 

آزمون کارشناس رسمی دادگستری در دو مرحله مجزا برگزار می شود. داوطلبان ابتدا با ثبت نام در آزمون کارشناس رسمی دادگستری و مطالعه منابع آزمون کارشناس رسمی دادگستری، خود را برای مرحله اول آزمون آماده می سازند. پس از شرکت در این آزمون، نیز منتظر اعلام نتایج آن می باشند.

 

عموما چند هفته پس از برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری، نتایج اولیه این آزمون منتشر می شود. تا کنون هیچ اطلاعیه ای در خصوص زمان انتشار نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی دادگستری، منتشر نشده است. نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری دوره گذشته در تاریخ 13 اسفندماه منتشر شد.

 

زمان انتشار نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۳ در این مقاله اعلام می شود.

 

به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی دادگستری، این مقاله را بروزرسانی کرده و در آن اطلاع رسانی خواهیم کرد. پیشنهاد می کنیم برای آن که به سرعت از اخبار مربوط به زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی دادگستری، در کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا عضو شوید.

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایت آزمون دفتریاری به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

زمان انتشار نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1403

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی دادگستری، داوطلبان در صورت قبولی، خود را برای مرحله نهایی آزمون کارشناس رسمی دادگستری آماده می کنند که همان مرحله آزمون شفاهی است. داوطلبان بایستی در روز برگزاری آزمون شفاهی کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۳ با همراه داشتن مدارک لازم، در جلسه حاضر شوند.

 

پس از شرکت در آزمون شفاهی کارشناس رسمی دادگستری، داوطلبان باید منتظر اعلام نتایج نهایی این آزمون باشند، تا در صورت قبولی، ادامه مراحل استخدام در دادگستری را انجام داده و رسما به عنوان کارشناس رسمی دادگستری در دادگستری استخدام شوند.

 

نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی دادگستری عموما یک ماه پس از برگزاری این آزمون، منتشر می شود. تا کنون هیچ اطلاعیه ای در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی دادگستری، منتشر نشده است.

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1403 تا کنون اعلام نشده است.

 

به محض مشخص شدن زمان انتشار نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی دادگستری، در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. پیشنهاد می کنیم برای آن که به سرعت از اخبار مربوط به زمان اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری مطلع شوید، در کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا عضو شوید.

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان ثبت نام آزمون سردفتری به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

نحوه مشاهده نتایج اولیه و نهایی آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۳

همانطور که داوطلبان می دانند مجری برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری، سازمان سنجش و آموزش کشور است. به همین دلیل نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری در هر دو مرله کتبی و شفاهی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود.

 

در ادامه مقاله نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1403 در سایت سازمان سنجش ارائه شده است تا داوطلبان از نحوه صحیح مشاهده نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری مطلع شده و بتوانند نتایج هر دو مرحله کتبی و شفاهی خود را در این سایت مشاهده نمایند.

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه و نهایی آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۳ به طور خلاصه

 

ابتدا داوطلبان می توانند وارد سایت سازمان سنجش و آموزش به نشانی sanjesh.org شوند.

 

گزینه "سایر آزمون های استخدامی" را از منوی سمت راست انتخاب نمایند.

 

پس از آن گزینه اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳" را انتخاب کنند.

 

اطلاعات خواسته شده را وارد نمایند.

 

وارد سامانه شده و نتایج قبولی خود را مشاهده کنند.

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج اولیه و نهایی آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1403

 

۱ابتدا متقاضیان می توانند وارد سایت سازمان سنجش و آموزش به نشانی sanjesh.org شوند.

 

نتایج آزمون کارشناس رسمی

 

۲در گام دوم باید از منوی پایین صفحه گزینه "سایر آزمون های استخدامی" را انتخاب کنند.

 

۳سپس گزینه "اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه/ دادگستری ۱۴۰۳" را انتخاب نمایند.

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج اولیه و نهایی آزمون کارشناس رسمی دادگستری

 

۴باید داوطلبان اطلاعات خواسته شده را وارد کنند و پس از ورود به سامانه، نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه را مشاهده نمایند.

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج اولیه و نهایی آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1403

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام جذب اختصاصی تصدی منصب قضا به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

اگر پس از مطالعه مقاله اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی سال ۱۴۰۳ سوالی در خصوص زمان و نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون کارشناسی رسمی دادگستری و کارشناسان رسمی قوه قضاییه دارید، می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.



سوالات متداول


1- ✔️ نتایج اولیه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ نتایج اولیه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش sanjesh.org اعلام می شود؛ توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.



2- ✔️ نتایج نهایی آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ نتایج نهایی آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه معمولا مدتی پس از برگزاری مصاحبه اعلام می شود که زمان دقیق نتایج نهایی آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در متن مقاله شرح داده شده است.



3- ✔️ نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری چه زمانی اعلام می شود ؟

✔️ نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری مدتی پس از برگزاری این آزمون اعلام می شود که تاریخ دقیق نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری در این مقاله نیز ارائه شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (4 هفته پیش)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (شنبه 8 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
جمعه 18 خرداد 1403، ساعت 00:13