استخدام ذوب آهن پاسارگاد

در وب‌سایت هیوا  (سه‌شنبه 10 مرداد 1402)
فرآیند استخدام نیروهای مورد نیاز مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد فارس 1402 از طریق برگزاری مراحل گزینشی مختلف از جمله آزمون کتبی و مصاحبه انجام می شود. با توجه به اطلاعیه ای که در خصوص استخدام سال جاری این شرکت منتشر شده ثبت نام آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد مرداد ۱۴۰۲ تا 16 مرداد ادامه خواهد داشت.


زمان ثبت نام آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲

هر سال بر اساس جایگاه های شغلی جدید ایجاد شده یا جایگاه های تخصصی خالی شده بر اساس بازنشسته شدن کارمندان، ثبت نام و برگزاری آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد در تاریخ ها و بازه های زمانی مختلف و متفاوتی انجام می شود. زمان ثبت نام آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد 1402 با انتشار دفترچه راهنمای این آزمون اعلام می شود.

 

 

 

در صورت تمدید شدن مهلت ثبت نام آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد 1402 و یا اعلام فرصتی مجدد برای ثبت نام، علاوه بر اطلاع رسانی در این مقاله در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.



دفترچه ثبت نام آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد 1402

مشاهده و اطلاع از مواردی همچون زمان و نحوه ثبت نام آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد 1402 ، شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، رشته های شغلی ارائه شده در سال جاری و رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام، جزئیات مراحل گزینش و برگزاری آزمون همگی از طریق دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲ امکان پذیر است.

 

دفترچه ثبت نام آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲ طبق رویه هر ساله این آزمون همزمان با آغاز شدن فرآیند ثبت نام و فعال شدن لینک فرم تقاضانامه اینترنتی منتشر شده است. در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد 1402 ارائه شده است.

 

 

آزمون استخدامی فولاد غدیر نی ریز نیز می تواند برای داوطلبان علاقه مند به رشته های شغلی این حیطه به عنوان فرصتی مناسب جهت اشتغال محسوب شود. برای اطلاع از جزئیات ثبت نام این آزمون استخدامی می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.



شرایط ثبت نام آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲

 

شرایط عمومی استخدام ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲ 

 

داشتن تابعیت ایران 

داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی دائم

عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات

نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر

سلامت جسمانی و روانی برای انجام شغل انتخابی

داشتن شرایط احراز شغل انتخابی

عدم منع قانونی استخدام

عدم تعهد خدمت به دیگر سازمان ها و ارگان ها

احراز صلاحیت های عمومی به تایید کمیته گزینش

داوطلبان بومی (ترجیحا داوطلبانی که در شعاع 60 کیلومتری کارخانه زندگی می کنند) و داوطلبان دارای قرارداد با مجموعه 

 

شرایط اختصاصی استخدام ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲ 

 

پذیرش داوطلبان آقا و خانم

داشتن مدرک تحصیلی متناسب با جداول شغل ها و نیازهای نیروی انسانی

داشتن حد نصاب نمره الزام از مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی به مدت حداقل 2 ترم تحصیلی (12 ماه) شامل آموزش تئوری و عملی

طی دوره آموزش حین کار برای افراد پذیرفته شده 

پرداخت حقوق اداره کار به پذیرفته شدگان در مدت زمان آموزش

پذیرش متولدین 1368/1/1 به بعد

 

مجددا خاطر نشان می شود که داوطلبان باید علاوه بر داشتن شرایط ثبت نام آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد 1402 شرایط احراز شغلی رشته های سال جاری که در ادامه ارائه شده است را نیز دارا باشند تا بتوانند در این آزمون قبول شوند.


رشته های آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد 1402

با توجه به تغییراتی که ممکن است هر ساله در کادر اجرایی و یا اداری مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد فارس ایجاد شود و یا بر اساس نیازهای جدید ایجاد شده به دلیل گسترش شرکت یا بازنشستگی کارمندان ممکن است که لیست رشته های شغلی و تخصص های مورد نیاز آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد متفاوت باشد.

 

داوطلبان باید برای اطلاع از رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد سال ۱۴۰۲ در انتظار انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون باشند. با توجه به انتشار دفترچه سال جاری در ادامه لیست کامل رشته های آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد 1402 به همراه شرایط احراز شغلی هر یک ارائه شده است. در جدید ترین اصلاحیه این آزمون استخدامی، رشته های بهداشت حرفه ای، محیط زیست و ایمنی به مجموعه رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد اضافه شد. 

 

مقطع  عنوان رشته های تحصیلی مورد قبول  گرایش ها  تعداد مورد نیاز  جنسیت
فوق دیپلم و بالاتر مکانیک  کلیه گرایش ها  50 آقا و خانم
فوق دیپلم و بالاتر برق و ابزار دقیق کلیه گرایش ها  50 آقا و خانم
فوق دیپلم و بالاتر متالورژی  کلیه گرایش ها  50 آقا و خانم

 

داوطلبان جویای کار و علاقه مند به استخدام شدن در شرکت های خصوصی می توانند با مطالعه مقاله زیر از لیست رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی بخش خصوصی سال ۱۴۰۲ مطلع شوند و در صورت یافتن رشته مورد علاقه برای نام نویسی این ازمون نیز اقدام کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد 1402

پیش ثبت نام آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲ بصورت اینترنتی انجام می شود و به این ترتیب است که داوطلبان می بایست در مهلت مقرر با مراجعه به سایت ثبت نام این آزمون وارد فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام شوند و مدارک لازم را در سایت بارگذاری کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند. در این مرحله داوطلبان باید اطلاعات برخی مدارک را بصورت دستی در سایت وارد کرده و اسکن برخی مدارک را نیز در سامانه بارگذاری کنند.

 

پس از برگزاری آزمون کتبی و اعلام اسامی معرفی شدگان شرکت در مصاحبه، این داوطلبان 5 روز کاری فرصت خواهند داشت تا اصل مدارک تعیین شده را حضورا به محلی که متعاقبا اعلام می شود تحویل دهند. در ادامه لیست مدارک لازم برای ثبت نام اولیه اینترنتی و لیست مدارک لازم برای پذیرش حضوری داوطلبان متقاضی شرکت در مصاحبه شغلی سال جاری را ارائه داده ایم.

 

لیست مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی استخدام ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲ 

 

اسکن عکس 3*4 داوطلب

اسکن کارت ملی

اسکن مدرک تحصیلی

اسکن کارت پایان خدمت آقایان 

 

لیست مدارک لازم برای ثبت نام حضوری استخدام ذوب آهن پاسارگاد 1402

 

اصل و کپی مدرک تحصیلی

اصل و کپی کارت ملی

اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه

اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم

اصل و کپی سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت

نسخه چاپی فرم ثبت نام الکترونیکی حاوی کدرهگیری و شماره پرونده

 

آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی از دیگر آزمون های استخدامی پر طرفدار در میان داوطلبان است که هر ساله به منظور جذب نیروهای مورد نیاز این شرکت برگزار می شود. داوطلبان علاقه مند می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام و برگزاری این ازمون مطلع شوند.

سایت آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲ 

انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام، اطلاع رسانی مراحل مختلف، انجام فرآیند ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج مراحل مختلف آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد 1402 به شکل اینترنتی انجام می شود. داوطلبان در تاریخ مقرر شده برای هر یک از این مراحل باید به سایت pascosteel.com مراجعه کنند.

 

لینک ثبت نام یا دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و مشاهده نتایج اولیه یا نهایی استخدام ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲ در یک تاریخ مقرر و از پیش تعیین شده در سایت آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد فعال می شود. در ادامه لینک ورود به سایت آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد 1402 ارائه شده است.

 

 

 

علاقه مندان به استخدام شدن در رشته های شغلی بانکی و بانکداری می توانند شرایط و رشته های شغلی ارائه شده در استخدام بانک های مختلف را بررسی کرده و در صورت یافتن رشته شغلی که شرایط آن را دارند می توانند در آزمون مورد نظر خود نام نویسی کنند.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد 1402

همانطور که پیش از این نیز به این موضوع اشاره شده است تمامی فرآیند مربوط به ثبت نام داوطلبان در آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد سال ۱۴۰۲ بصورت اینترنتی و غیرحضوری در سایت مربوط به این فراخوان به نشانی pascosteel.com انجام خواهد شد.

 

خلاصه مراحل ثبت نام آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد 1402

 

مراجعه به سایت ثبت نامی به نشانی pascosteel.com

انتخاب گزینه استخدام از منوی بالای سایت ثبت نامی

یافتن عنوان آزمون استخدامی مورد نظر از لیست آزمون های فعال

کلیک بر روی گزینه دفترچه برای دانلود و مطالعه راهنمای آزمون

کلیک بر روی گزینه ثبت نام برای ورود به لینک تقاضانامه اینترنتی

انتخاب آزمون مورد نظر در باکس مشخص شده

انتخاب گزینه " ثبت نام در آزمون استخدامی "

تکمیل مراحل و بارگذاری مدارک خواسته شده

تایید اطلاعات و دریافت کد رهگیری و شماره پرونده

 

راهنمای تصویری ثبت نام استخدام ذوب آهن پاسارگاد

 

مراجعه به سایت ثبت نامی به نشانی pascosteel.com و انتخاب گزینه استخدام از منوی بالای سایت ثبت نامی

 

استخدام ذوب آهن پاسارگاد

 

یافتن عنوان آزمون استخدامی مورد نظر از لیست آزمون های فعال و کلیک بر روی گزینه ثبت نام برای ورود به لینک تقاضانامه اینترنتی

 

استخدام ذوب آهن پاسارگاد 1402

 

انتخاب آزمون مورد نظر در باکس مشخص شده

 

استخدام ذوب آهن پاسارگاد

 

انتخاب گزینه " ثبت نام در آزمون استخدامی "

 

استخدام ذوب آهن پاسارگاد

 

تکمیل مراحل و بارگذاری مدارک خواسته شده و تایید اطلاعات و دریافت کد رهگیری و شماره پرونده

 

استخدام ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲

 

منابع آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲ 

ورود به مرحله مصاحبه و پذیرش نهایی در رشته شغلی انتخابی فراخوان استخدامی ذوب آهن پاسارگاد 1402 منوط به این است که داوطلب علاوه بر داشت شرایط لازم، در آزمون کتبی برگزار شده نیز شرکت کرده و موفق به کسب نمره و حدنصاب لازم شود. به این منظور فرد متقاضی باید مواد آزمونی تعیین شده در دفترچه را تهیه کرده و در مهلت باقی مانده تا زمان برگزاری این آزمون برای مطالعه ان ها اقدام کند.

 

مقطع عنوان رشته های تحصیلی مورد قبول مواد آزمون تخصصی مواد آزمون عمومی توضیحات 
فوق دیپلم و بالاتر  مکانیک  مقاومت مصالح استاتیک، نقشه کشی صنعتی، طراحی اجرا، دینامیک سیالات، ترمودینامیک و انتفال حرارت هوش و استعداد - زبان انگلیسی عمومی آزمون استخدامی و مصاحبه حضوری
فوق دیپلم و بالاتر  برق و ابزار دقیق تحلیل مدار الکترونیک، ماشین های الکتریکی، کنترل مبانی الکترونیکی، ریاضی هوش و استعداد - زبان انگلیسی عمومی آزمون استخدامی و مصاحبه حضوری
فوق دیپلم و بالاتر    متالورژی خواص فیزیکی و مکانیکی مواد شیمی، فیزیک و ترمودینامیک مواد، زبان تخصصی، کریستالوگرافی، عملیات حرارتی هوش و استعداد - زبان انگلیسی عمومی آزمون استخدامی و مصاحبه حضوری 

 

داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را دارند می توانند نخست با مطالعه مقاله زیر از جزئیات شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده این آزمون مطلع شوند و سپس برای ثبت نام اقدام کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد 1402

یکی از ملزومات واجب که همه داوطلبان موظف به همراه داشتن آن در روز برگزاری آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲ هستند، کارت ورود به جلسه این آزمون می باشد. هر فرد باید علاوه بر مدارک شناسایی و کارت ملی خود، نسخه چاپی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد 1402 را نیز در روز این آزمون همراه داشته باشد.

 

طبق مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد سال ۱۴۰۲ ، داوطلبان می توانند چند روز قبل از برگزاری این آزمون با مراجعه به سایت pascosteel.com کد رهگیری و شماره پرونده و سایر اطلاعات فردی - ثبت نامی خواسته شده را در سایت ثبت کرده و کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد 1402 را دریافت کنند.

 

 

به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲ علاوه بر بروزرسانی این مقاله و قرار دادن لینک دریافت کارت، در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز مجددا اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲ 

برای برگزاری هر یک از مراحل گزینشی استخدام ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲ از جمله آزمون کتبی و مصاحبه تاریخی مقرر از پیش تعیین شده و از طریق دفترچه راهنمای آزمون یا اطلاعیه ای پیرو به داوطلبان این آزمون اعلام می شود. متقاضیان آزمون نیز موظف هستند در آن تاریخ مشخص در جلسه آزمون و محل تعیین شده حاضر شوند چراکه غیبت در جلسه آزمون یا عدم مراجعه به موقع به منزله انصراف وی از ادامه مراحل پذیرش می باشد.

 

با توجه به آخرین اطلاعیه منتشر شده، آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد در تاریخ 25 و 26 خرداد ماه برگزار می شود. 

 

زمان برگزاری آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد 1402 منتشر شده و داوطلبان می توانند در تاریخ اعلام شده برای شرکت در آزمون خود اقدام نمایند. این آزمون در تاریخ 25 خرداد ماه برگزار می شود. 

 

در صورت انتشار هر گونه اطلاعیه ای در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد ۱۴۰۲ علاوه بر اطلاع رسانی در این مقاله در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد 1402، سوالی در این مورد دارید جواب آن را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.



سوالات متداول


1- ✔️ استخدام ذوب آهن پاسارگاد چه شرایطی دارد؟

✔️ داوطلبان برای استخدام ذوب آهن پاسارگاد باید شرایط عمومی، مدارک تحصیلی، شرایط شنی و ... ارائه شده در این مقاله را داشته باشند.



2- ✔️ ثبت نام استخدام ذوب آهن پاسارگاد چه مراحلی دارد؟

✔️ ثبت نام استخدام ذوب آهن پاسارگاد بصورت اینترنیت انجام می شود که مراحل و راهنمای تصویری در این مقاله ارائه شده است.



3- ✔️ آزمون استخدامی ذوب آهن پاسارگاد چه زمانی برگزار می شود؟

✔️ برگزاری آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد منوط به تصمیمات روئسای این شرکت بوده و لذا زمان آن متفاوت است که جزئیات آن در این مقاله ارائه شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (3 هفته پیش)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (شنبه 8 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
یک‌شنبه 13 خرداد 1403، ساعت 15:04