کارت ورود به جلسه استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب

در وب‌سایت هیوا  (شنبه 15 مرداد 1401)
در پی ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب 1402، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲ ، از طریق سایت رسمی این شرکت اعلام شده و داوطلبان شرکت در این آزمون استخدامی جهت دریافت کارت ورود به جلسه از 22 مرداد می توانند به سایت ثبت نام شرکت پالایش نفت آفتاب مراجعه نمایند.


زمان دریافت کارت ورود به جلسه استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲

 

سایت شرکت پالایش نفت آفتاب زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را منتشر می کند. به طور کلی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایش نفت آفتاب 1402 از 22 مرداد مهلت دارند. تا نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استخدام شرکت نفت آفتاب می توانید مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم، مطالعه نمایید.



سایت دریافت کارت ورود به جلسه استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب 1402

 

آن دسته از متقاضیانی که در آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب 1402 ثبت نام نموده اند، جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می بایست در زمان مقرر که از طریق سایت رسمی این شرکت منتشر شده، جهت دریافت کارت آزمون به سایت رسمی شرکت پالایش نفت آفتاب به آدرس اینترنتی aftab.iran-azmoon.ir مراجعه نمایند. 

 

آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز سال ۱۴۰۲ به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز مشاغل مختلف این شرکت برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله زیر را مطالعه نمایید.



نحوه دریافت کارت ورود به جلسه استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲

در بخش های قبل در رابطه با زمان دریافت کارت ورود به جلسه و همچنین نحوه دریافت و سایت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایش نفت آفتاب 1402 توضیحات کاملی ارائه شد. در این قسمت از مقاله، به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲ و راهنمای تصویری دریافت کارت پرداخته شده است.

 

داوطلبان می توانند در بازه زمانی اعلام شده، با مراجعه به سایت شرکت پالایش نفت آفتاب نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود اقدام نمایند. انتشار کارت آزمون از طریق سایت رسمی شرکت پالایش نفت آفتاب صورت می گیرد.

 

برای شروع می بایست وارد مرورگر مورد نظر شده و آدرس اینترنتی www.aftab.iran-azmoon.ir را در بخش نوار آدرس وارد نمایید:

 

از ورود به صفحه اصلی سایت رسمی شرکت پالایش نفت آفتاب می بایست نسبت به ورود به سیستم از طریق کد رهگیری که زمان ثبت نام به شما اعلام شده اقدام نمایید. کافیست کد رهگیری و کد ملی و سپس کد امنیتی را وارد نموده تا وارد سیستم شوید.

 

پس از ورود به سیستم نیز می توانید از طریق لینک دریافت کارت ورود به جلسه شرکت پالایش نفت آفتاب نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام نمایید.

 

کارت ورود به جلسه استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب

 

آن دسته از داوطلبانی که کد رهگیری خود را فراموش کرده اند نیز می توانند از طریق گزینه یادآوری کد رهگیری که در منوی بالای صفحه وجود دارد، نسبت به دریافت مجدد کد رهگیری خود اقدام نمایند.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب

 

یاد آوری کد رهگیری از دو روش بازیابی از طریق ایمیل و نیز از طریق مشخصات فردی قابل پیگیری و بازیابی می باشد.

 


مشاوره حضور در جلسه استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب 1402

پس از آنکه متقاضیان شرکت در آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲ در زمان معین شده از سمت شرکت نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام نمودند می توانند زمان و حوزه برگزاری آزمون استخدامی را در کارت ورود به جلسه خود مشاهده نمایند.

 

از مواردی که داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی در زمان برگزاری آزمون می بایست به آن توجه داشته باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

به همراه داشتن مدارک شناسایی شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی الزامی می باشد

از به همراه داشتن تلفن همراه خودداری نمایید.

همچنین داوطلبان می بایست نیم ساعت قبل از شروع برگزاری آزمون استخدامی در حوزه امتحانی مشخص شده حضور پیدا کنند.

 

اگر پس از مطالعه مقاله کارت ورود به جلسه استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب 1402 سوالی در خصوص زمان و نحوه ثبت نام یا برگزاری این آزمون دارید، می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره هیوا پاسخ تمامی سوالات و ابهامات خود را از ایشان جویا شوید.



سوالات متداول


1- ✔️ زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام پالایش نفت آفتاب چه زمانی است؟

✔️ زمان دریافت کارت ورود به جلسه استخدام پالایش نفت آفتاب در سایت ثبت نامی اعلام شده و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت. در متن مقاله توضیحات بیشتر ارائه شده است. 



2- ✔️ جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام پالایش نفت آفتاب از چه سایتی می بایست اقدام نمود؟

✔️ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، جهت دریافت کارت ورود به جلسه استخدام پالایش نفت آفتاب می بایست به سایت ثبت نام آزمون استخدامی به آدرس اینترنتی aftab.iran-azmoon.ir مراجعه نمود.



3- ✔️ در صورت فراموشی کد رهگیری، آیا امکان بازیابی کد رهگیری وجود دارد؟

✔️ در صورتی که کد رهگیری که زمان ثبت نام به شما اعلام شده را فراموش کردید می توانید پس از ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدام پالایش نفت آفتاب، از بخش یادآوری کد رهگیری، نسبت به بازیابی کد رهگیری اقدام نمایید. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (4 هفته پیش)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (شنبه 8 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
جمعه 18 خرداد 1403، ساعت 09:41