مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح

در وب‌سایت هیوا  (سه‌شنبه 25 مرداد 1401)
داوطلبانی که در مرحله اول از آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح ۱۴۰۲  نمره قبولی کسب کرده اند، می بایست که به مرحله مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح وارد شوند و نمره قبولی در این مصاحبه را کسب کنند تا در نهایت بتوانند به استخدام سازمان قضایی نیروهای مسلح 1402 دربیایند.



آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح همزمان با زمان آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار می شود و داوطلبان پس از طی کردن دو مرحله آزمون استخدامی کتبی و مصاحبه حضوری، می توانند به استخدام سازمان قضایی نیروهای مسلح در بیایند. اطلاع از زمان و محل برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح سال ۱۴۰۲ ، برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت می باشد.

با توجه به اهمیت مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1402، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با جزئیات این مصاحبه حضوری آشنا کنیم و راهنمای قبولی در این مصاحبه را ارائه نماییم.


شرایط لازم برای دعوت شدن به مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح ۱۴۰۲

داوطلبانی که قصد استخدام در سازمان قضایی نیروهای مسلح را دارند، می بایست که در ابتدای ثبت نام در این آزمون دارای شرایط لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی قضایی نیروهای مسلح باشند تا بتوانند به این مصاحبه آزمون استخدامی ورود پیدا کنند.

 

به طور کلی شرایط خاصی برای دعوت شدن به مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح وجود ندارد و لازم است که داوطلبان فقط شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون استخدامی را دارا بوده باشند تا بتوانند در این آزمون استخدامی قبول شده و به مرحله مصاحبه های حضوری وارد شوند؛ چرا که کلیه شرایط مورد نیاز برای استخدام در سازمان قضایی نیروهای مسلح سال 1402 توسط این سازمان بررسی خواهد شد.

 

قبولی در مرحله اول آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح سال ۱۴۰۲ 

داشتن تابعیت ایرانی برای داوطلبان خانم ها و آقایان

اعتقاد داشتن به دین اسلام و یا یکی از دین های شناخته شده در قانون جمهوری اسلامی ایران

اعتقاد و التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

نداشتن هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی

نداشتن تعهد استخدام به دستگاه های اجرایی

دریافت کارت پایان خدمت برای آقایان

نداشتن اعتیاد به روان گردان ها، دخانیات و مواد مخدر

داشتن سلامت روحی و جسمی جهت انجام کار در سازمان دامپزشکی کشور

بازنشسته نبودن از هر یک از دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی و غیر دولتی

فارغ التحصیل شدن از مقطع تحصیلی مورد نظر و در رشته تعیین شده از سوی سازمان قضایی نیروهای مسلح



زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1402

آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح با هدف جذب نیروهای متخصص به سازمان قضایی نیروهای مسلح، همزمان با آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار می شود. این آزمون استخدامی دارای دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری بوده که قبولی نهایی در این آزمون، منوط به قبولی در مصاحبه حضوری و آزمون های پزشکی و روانشناسی می باشد.

 

داوطلبان به منظور شرکت در آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح سال ۱۴۰۲ می بایست که اطلاعیه های مربوط به زمان برگزاری این آزمون و مصاحبه های حضوری را دنبال نمایند. در حال حاضر، به طور دقیق مشخص نیست که زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح سال 1402 چه زمانی است.

 

به محض اینکه زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح ۱۴۰۲ مشخص شود، در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

در آخرین دوره از برگزاری آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح ۱۴۰۲ در سال های گذشته، داوطلبان در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح شرکت کردند. البته زمان برگزاری مصاحبه های حضوری برای هر یک از داوطلبان متفاوت بوده و کل فرآیند برگزاری مصاحبه های آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح بیش از 40 روز به طول می انجامد.



محل مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح ۱۴۰۲

داوطلبانی که در مرحله اول آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح نمره قبولی کسب کرده اند، می توانند به مرحله دوم، یعنی شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح ورود پیدا کنند. محل برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی این سازمان، برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است و لازم است که کلیه داوطلبان با دریافت اطلاعات مربوط به محل مصاحبه های آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح سال 1402، در مصاحبه این آزمون استخدامی حضور پیدا کنند.

 

در حال حاضر، محل برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح سال ۱۴۰۲ مشخص نشده است و نمی توان به طور دقیق پیش بینی کرد که محل برگزاری هر یک از مصاحبه های حضوری چگونه خواهند بود؛ اما داوطلبان می توانند قبل از شروع فرآیند برگزاری مصاحبه های آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح سال 1402، به سایت سازمان قضایی نیروهای مسلح مراجعه نمایند و از طریق این سایت، اطلاعیه های مربوطه را پیگیری نمایند.

 

معمولا محل برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح در قالب چندین فایل از سوی اطلاعیه ای از سایت سازمان قضایی نیروهای مسلح منتشر خواهد شد.


مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1402

داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح سال ۱۴۰۲ را دارند، می بایست که مطابق با اطلاعیه های منتشر شده از سوی سایت سازمان قضایی نیروهای مسلح، مدارک مورد نیاز را آماده کنند و در روز برگزاری مصاحبه به همراه داشته باشند.

 

در آخرین دوره از برگزاری مصاحبه های آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح از داوطلبان درخواست شده بود که یک سری مدارک را در روز برگزاری آزمون به همراه خود داشته باشند. مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه حضوری این سازمان به شرح زیر می باشند. بدیهی است که از ورود داوطلبان به جلسه مصاحبه آزمون استخدامی قضایی نیروهای مسلح، بدون داشتن این مدارک ممانعت به عمل می آید.

 

ارائه اصل شناسنامه

ارائه اصل کارت ملی

ارائه اصل آخرین مدرک تحصیلی

ارائه اصل کارت پایان خدمت سربازی الزامی

 

سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح ۱۴۰۲ 

داوطلبان به منظور قبولی در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح، لازم است که از نمونه سوالات آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح اطلاعات کسب کنند و با آمادگی کامل سر جلسه این مصاحبه حضور پیدا کنند.

 

به طور دقیق مشخص نیست که سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح سال ۱۴۰۲ چگونه می باشند. اما می توان مطابق با تجربیات داوطلبان سال های گذشته سوال ها را به چندین دسته تقسیم بندی کرد.

 

در واقع، سوالات پرسیده شده از داوطلبان کمتر تخصصی بوده و معمولا در رابطه با شرایط خانوادگی، مسائل دینی و عقیدتی از داوطلبان سوال پرسیده خواهد شد. در ادامه شما را با چندین نمونه از سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح آشنا می شوید.

 

سوال در رابطه با علوم کامپیوتر

سوال در رابطه با شرایط شخصی و خانوادگی

سوال در رابطه با شرایط خانوادگی و شغل آن ها

سوالات مربوط به شخصیت شناسی و در رابطه با قضاوت کردن

مشاوره موفقیت در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1402

موفقیت در آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح منوط به قبولی در مرحله مصاحبه آزمون استخدامی این سازمان می باشد. داوطلبانی که در مرحله ابتدایی این آزمون استخدامی نمره قبولی کسب کرده اند، هیچ گونه حقی برای استخدام در این سازمان ندارند و باید کلیه مراحل مربوط به آزمون های روانشناسی و مصاحبه های حضوری را انجام دهند.

 

بنابراین، بخش مهمی از موفقیت در این آزمون استخدامی، داشتن تسلط کامل جهت شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح می باشد. داوطلبان به منظور قبولی در آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح می توانند از تجربیات مصاحبه شدگان سال های گذشته استفاده کنند و با داشتن اعتماد به نفس کامل و بدون استرس در این آزمون استخدامی شرکت کنند.

 

حتما در روز برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح، مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشید. طبق داوطلبان سال های گذشته، داوطلبان می توانند مدارک مربوط به علوم کامپیوتر (در صورت وجود) را به همراه داشته باشند و در جلسه برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی، به مصاحبه کنندگان ارائه نمایند.

 

حتما سر موعد تعیین شده در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح حضور داشته باشید تا مشکلی در خصوص دیر رسیدن سر جلسه مصاحبه این آزمون استخدامی برای شما به وجود نیاید.

اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح ۱۴۰۲ 

پس از برگزاری تمامی مراحل مربوط به گزینش که شامل مصاحبه های حضوری و استخدامی و آزمون های شخصیت شناسی، نتایج نهایی مربوط به آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح از سوی سازمان سنجش منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند این نتایج را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

 

در حال حاضر، زمان اعلام نتایج نهایی مصاحبه های آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح سال ۱۴۰۲ مشخص نشده است و لازم است که داوطلبان به منظور اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی این آزمون استخدامی، اطلاعیه های سازمان سنجش و سازمان قضایی نیروهای مسلح را پیگیری نمایند تا از زمان اعلام نتایج نهایی مطلع شوند.

 

به محض اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح در سال 1402، داوطلبان می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی Sanjesh.org وارد شوند و به لینک مربوط به اعلام نتایج این آزمون استخدامی مراجعه کنند.

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح ۱۴۰۲ مشخص شود، در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

برای مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح سال 1402، نیاز است که داوطلبان اطلاعات ثبت نامی خود شامل کد پیگیری ثبت نام، شماره پرونده و یا دیگر اطلاعات را به خاطر داشته باشند تا بتوانند با ورود به پنل کاربری خودشان، از نتیجه نهایی منتشر شده مطلع شوند و در صورت قبولی در مرحله مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح، ادامه روند گزینش برای استخدام در سازمان قضایی نیروهای مسلح را انجام دهند. 



سوالات متداول


1- ✔️ شرایط لازم برای دعوت شدن به مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح چیست؟

✔️ به طور کلی شرایط خاصی برای دعوت شدن به مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح وجود ندارد و لازم است که داوطلبان حتما شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون استخدامی را دارا بوده باشند.



2- ✔️ مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح در چه زمانی انجام می شود؟

✔️ هموز زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح مشخص نیست اما به محض اعلام در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.



3- ✔️ مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح چیست؟

✔️ مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح شامل ارائه اصل شناسنامه، ارائه اصل کارت ملی و... می شود که لیست تمامی مدارک در این مقاله ارائه شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (4 هفته پیش)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (شنبه 8 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
جمعه 18 خرداد 1403، ساعت 04:17