مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور

در وب‌سایت هیوا  (یک‌شنبه 23 مرداد 1401)
داوطلبانی که موفق به ورود به مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور سال ۱۴۰۲ شده اند، می توانند در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1402 مراجعه کنند. معمولا در این مصاحبه ها، سوالات مختلفی در زمینه تخصصی، مذهبی و دینی، سیاسی و شخصی و خانوادگی از داوطلبان پرسیده خواهند شد.



آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور با هدف جذب نیروهای متخصص به این سازمان همزمان با برگزاری آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار می شود. داوطلبانی که موفق به ورود به مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1402 می باشند، می توانند برای مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور آماده شوند و با اطلاع از جزئیات این مصاحبه، از نحوه پذیرش در سازمان دامپزشکی کشور مطلع شوند.

با توجه به اینکه یکی از ابهامات داوطلبان شرکت کرده در آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور در رابطه با مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور سال ۱۴۰۲ می باشد، در ادامه مقاله قصد داریم در رابطه با مصاحبه این آزمون استخدامی توضیح دهیم.


شرایط لازم برای دعوت شدن به مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور ۱۴۰۲

 

در صورتی که داوطلبان بدون داشتن این شرایط، در آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور ثبت نام نموده اند و در حال حاضر، در مرحله اول قبول شده اند، مجاز به ورود به مرحله مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور نخواهند بود.

 

قبولی در مرحله اول آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور

داشتن تابعیت ایرانی برای داوطلبان خانم و آقا

اعتقاد داشتن به دین اسلام و یا یکی از دین های شناخته شده در قانون جمهوری اسلامی ایران

اعتقاد و التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

نداشتن اعتیاد به روان گردان ها، دخانیات و مواد مخدر

داشتن سلامت روحی و جسمی جهت انجام کار در سازمان دامپزشکی کشور

نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

نداشتن هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی

نداشتن تعهد استخدام به دستگاه های اجرایی

بازنشسته نبودن از هر یک از دستگاه های اجرایی

فارغ التحصیل شدن از مقطع تحصیلی مورد نظر و در رشته تعیین شده از سوی سازمان دامپزشکی کشور

 

آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1402 همزمان با آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار می شود. آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور را دارند، می بایست واجد شرایط سنی بوده و در نتایج اولیه موفق به کسب حد نصاب نمره شوند.



زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1402

 

اطلاع از زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور، بسیار برای داوطلبان حائز اهمیت می باشد. چرا که داوطلبان می بایست فقط در همان تاریخ و ساعت مشخص شده از سوی سازمان دامپزشکی کشور، به محل برگزاری مصاحبه مراجعه کنند و در مصاحبه حضوری شرکت نمایند.

 

در حال حاضر، زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور برای سال ۱۴۰۲ مشخص شده است. اما طبق روال سال های گذشته، پیش بینی می شود که زمان مصاحبه آزمون استخدامی به اواسط سال موکول شود و داوطلبان بتوانند در سال 1402، در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور شرکت نمایند.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می توانید مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم، مطالعه نمایید.



محل مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور ۱۴۰۲

 

 

طبق روال سال های گذشته، پیش بینی می شود که داوطلبان بتوانند در اداره سازمان دامپزشکی استانی مراجعه کنند و روند مصاحبه های حضوری خود را از طریق این ادارات انجام شوند. در ادامه محل برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور را به عنوان نمونه ذکر می کنیم.

 

محل مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی ۱۴۰۲ هنوز اعلام نشده است. 

 

دعوت شدگان به مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش باید طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی آموزش پرورش استان قبولی خود در زمان مشخص در محل جلسه مصاحبه آماده شوند. برای اطلاعات بیشتر مقاله زیر را مطالعه نمایید.


مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1402

 

لیست مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور، با انتشار اطلاعیه ای از این سازمان منتشر می شود. در ادامه مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی دامپزشکی کشور را مشاهده می نمایید.

 

ارائه کارنامه مرحله دوم سازمان سنجش آموزش کشور مربوط به معرفی جهت انجام مصاحبه

 

ارائه اصل و کپی از کارت ملی

 

ارائه مدارک زیر برای بهره مندی از امتیازات خاص: 

 

ارائه مقالات چاپ شده در مجلات علمی ترویجی در حوزه علوم شغل مورد تقاضا

 

 

ارائه مقالات چاپ شده در کنفرانس‌ ها و همایش‌ های معتبر ملی و همایش های بین المللی در حوزه علوم شغل مورد تقاضا

 

ارائه اصل و کپی از صفحه ابتدایی کتاب تالیفی و ترجمه ای در حوزه علوم شغل مورد تقاضا

 

ارائه اصل و کپی از مدرک زبان

 

آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت کشور می باشند، می توانند زمان ثبت نام این آزمون مراحل ثبت نام خود را از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله زیر را مطالعه نمایید.

سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور ۱۴۰۲ 

مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور دارای سوالات مشخص و معینی است که معمولا حوزه های این سوالات در هر سال مشابه هستند. داوطلبان به منظور موفقیت در آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور و قبولی در این آزمون، لازم است که از سوالات مختلفی که امکان مطرح شدن در جلسه مصاحبه را دارند، مطلع باشند.

 

 

سوال در رابطه با سوابق تحصیلی، کاری و شغلی خانواده و خود متقاضی

در رابطه با ورزش های هفتگی خود توضیح دهید.

دلایل نیاز برای شرکت در راهپیمایی چیست؟

سجده سهو نماز چگونه خوانده خواهد شد؟

انواع غسل را توضیح دهید.

رهبر در کشور ایران چگونه انتخاب می شود؟

واکسن تب برفکی گوساله چیست؟

نحوه ضد عفونی کردن سرنگ چگونه است؟

سوال در رابطه با ترجمه یک متن انگلیسی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه آزمون استخدامی وزارت بهداشت مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

مشاوره موفقیت در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1402

برخی از داوطلبان آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور سال ۱۴۰۲، تصور می کنند که می توانند فقط با تسلط داشتن به منابع و مواد آزمون، در مصاحبه حضوری نیز نمره خوبی کسب کنند. اما واقعیت این چنین نیست و لازم است که داوطلبان حتما در رابطه با حوزه های علمی مختلفی اطلاعات کافی داشته باشند و از طرفی برخی از سوالات مصاحبه این آزمون، از اطلاعات عمومی داوطلبان می باشد.

 

به همین منظور لازم است که داوطلبان حتی الامکان در رابطه با احکام اسلام، احکام نماز جماعت، احکام نماز و روزه و ... اطلاعات کافی کسب کنند و با کسب اطلاعات در رابطه با مسائل سیاسی ابتدایی، شانس خود را برای قبولی در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور افزایش دهند.

 

به طور کلی احتمال دارد که مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور برای برخی از داوطلبان 15 دقیقه و برای برخی از داوطلبان تا 1 ساعت به طول بینجامد. به همین خاطر، حتما انرژی کافی برای پاسخ دادن به سوالات مصاحبه کنندگان داشته باشید و با تسلط و اعتماد به نفس کامل به تک تک سوالات پاسخ دهید.

 

پس از شرکت در جلسه مصاحبه، نتایج مصاحبه آزمون استخدامی وزارت بهداشت در تاریخ معین بر روی سایت سازمان سنجش آموزش برای داوطلبان این آزمون قرار می گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله زیر را مطالعه نمایید. 

اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور ۱۴۰۲ 

 

به همین منظور داوطلبان می توانند برای مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و از طریق این سایت، به لینک مربوط به نتایج نهایی آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور وارد شوند. پس از ورود به لینک اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی، داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود، نتیجه نهایی آزمون را مشاهده کنند.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.



سوالات متداول


1- ✔️ شرایط لازم برای دعوت شدن به مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور چیست؟

✔️ قبولی در مرحله اول آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور، نداشتن اعتیاد به روان گردان ها، دخانیات و مواد مخدر و... که سایر شرایط در این مقاله ارائه شده است.



2- ✔️ مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور در چه زمانی است؟

✔️ به محض اینکه زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور مشخص شود، در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.



3- ✔️ مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور چیست؟

✔️ ارائه مقالات چاپ شده در مجلات علمی ترویجی در حوزه علوم شغل مورد تقاضا، ارائه اصل و کپی از کارت ملی و... که سایر مدارک در این مقاله داده شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (4 هفته پیش)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (شنبه 8 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
جمعه 18 خرداد 1403، ساعت 08:21