ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

در وب‌سایت هیوا  (پنج‌شنبه 9 آذر 1402)
ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برای جذب نیروی موردنیاز در سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی انجام می شود. شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در زمان مقرر منتشر می شود تا داوطلبان علاقه مند به ثبت نام در آزمون استخدامی بتوانند پس از اطلاع از ضوابط و قوانین ثبت نام مراحل نام نویسی خود را انجام دهند.



استخدام سازمان ها و نهاد دولتی از طریق برگزاری آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی به صورت سراسری در میان داوطلبانی که تمایل به استخدام در رشته های شغلی دولتی دارند، صورت می گیرد. ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی تحت نظر سازمان استخدامی و اداری کشور در زمان مشخصی انجام می شود و متقاضیان می توانند با همراه داشتن مدارک موردنیاز بر حسب رشته تحصیلی خود در هر یک از عناوین شغلی مرتبط با رشته مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

برای اطلاع رسانی در خصوص زمانبندی هر یک از مراحل ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، مجری برگزاری آزمون استخدامی؛ دفترچه استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی را بر روی سایت خود منتشر می کند تا داوطلبان بتوانند از شرایط، مدارک و رشته های شغلی موردپذیرش مطلع شوند. در ادامه زمان، شرایط و نحوه ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کامل توضیح داده شده است.


زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

دوازدهمین دوره از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی زیر نظر سازمان اداری استخدامی و توسط مرکز جهاد دانشگاهی برگزار می شود. زمان و نحوه ثبت نام این آزمون از سوی سازمان استخدامی مشخص شده و در سایت مجری آزمون اطلاع رسانی می شود.

 

 

زمان ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی​ در متن مقاله اطلاع رسانی می شود.

 



شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

با توجه به توضیحات ارائه شده، آزمون استخدامی به منظور تامین نیروی انسانی چند سازمان و نهاد به صورت هماهنگ برگزار می شود. لذا بدیهی است که شرایط عمومی ثبت نام این آزمون استخدامی برای همه عناوین شغلی مورد نیاز اعلام شده، یکسان باشد.

 

 

از مهم ترین شرایط عمومی ذکر شده در دفترچه استخدام دستگاه های اجرایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

تابعیت ایرانی

تدین به دین اسلام

التزام به قانون اساسی ایران

عدم منع نظام وظیفه برای آقایان

عدم اعتیاد به مواد مخدر

عدم سابقه محکومیت

برخورداری از سلامت جسمانی و روانی و توانایی متناسب با کار

عدم وجود هر گونه ممنوعیت برای استخدام در دستگاه های اجرایی

 

داشتن حداقل 20 سال تمام و حداکثر 40 سال برای دارندگان تمامی مدارک تا ارشد و داشتن حداکثر 45 سال برای دارندگان مدرک دکتری 

 

نکته 1 : داوطلبان می بایست توجه داشته باشند مقطع و عنوان مدرک تحصیلی معین شده برای هر سمت شغلی از مهم ترین موارد شرایط اختصاصی می باشد.

 

نکته 2 : شرط سنی در هر سمت نکته دیگری است که داوطلبان پیش از ثبت نام می بایست مورد بررسی قرار دهند.

 

نکته 3 : پذیرش در مصاحبه و ارائه تاییدیه پزشکی بعد از قبولی در آزمون موضوعی است باید در نظر گرفته شود.

 

با توجه به توضیحات ارائه شده، شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با توجه به هر سمت و عنوان شغلی متفاوت بوده که داوطلبان می بایست پس از انتشار دفترچه همزمان آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی از شرایط درج شده اطلاع یابند.

 

داوطلبان آزمون استخدامی باید به این موضوع دقت داشته باشند که در آزمون دستگاه های اجرایی علاوه شرایط عمومی و اختصاصی، برخی سهمیه ها و امتیازها نیز برای شرکت کنندگان تعریف شده است. برای اطلاع از سهمیه های تعیین شده در دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.



نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

داوطلبان متقاضی می بایست با آماده داشتن مدارک لازم برای ثبت نام آزمون در زمان اعلام شده به سایت آزمون به نشانی hrtc.ir مراجعه و پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

فرم پیش نویس ثبت نام آزمون استخدامی همانند فرم ثبت نام آزمون بوده که داوطلبان پس از مراجعه به سایت مشاهده می کنند. در این فرم اطلاعاتی همچون اطلاعاتی شخصی و شناسنامه ای، اطلاعات تحصیلی، اطلاعات محل سکونت و اطلاعات شغل محل انتخابی را از داوطلبان خواسته شده که می بایست توسط داوطلبان تکمیل شوند.

 

در این بخش نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در سایت مرکز جهاد دانشگاهی اجرایی ارائه شده است.

 

خلاصه مراحل ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 

 

مراجعه به سایت مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir و انتخاب اطلاعیه  " ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور "

 

 ثبت نام آزمون استخدامی

 

ورود به صفحه اختصاصی آزمون گزینه " پرداخت هزینه " از منوی سامانه ثبت نام

 

آزمون استخدامی فراگیر

 

وارد کردن اطلاعات خواسته شده و تایید اطلاعات

 

آزمون استخدامی

 

پرداخت هزینه ثبت نام تعیین شده و دریافت توکن ثبت نام 

 

بازگشت به صفحه اصلی ثبت نام و انتخاب ثبت نام در آزمون

 

آزمون استخدامی اجرایی

 

وارد کردن اطلاعات خواسته شده و توکن ثبت نام

 

ثبت نام آزمون استخدامی

 

بارگذاری مدارک خواسته شده و تکمیل تقاضانامه اینترنتی، تایید نهایی اطلاعات و دریافت کد رهگیری و شماره پرونده

 

 

به محض آغاز مهلت ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی​، لینک ورود به سایت استخدام دستگاه های اجرایی در این قسمت قرار می گیرد.

 

داوطلبانی که در فرآیند ثبت نام خود در آزمون استخدامی دچار اشتباه شده اند، می توانند برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی خود در بازه زمانی اعلام شده توسط سایت آزمون به ویرایش اطلاعات بپردازند. برای دریافت اطلاعات بیشتر، مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.


مشاوره شرکت در دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

متقاضیان می توانند با انتخاب هوشمندانه رشته شغلی مورد نظر خود بر اساس شرایط خواسته شده، شانس خود را برای قبولی در این آزمون بالا برده و مسیر سریع تری را برای استخدام طی کنند. در این بین، عده ای از داوطلبان در خصوص انتخاب شغل هوشمندانه خود سردرگم بوده که در ادامه مهم ترین فاکتورهای ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ارائه شده است. 

 

یکسان بودن رشته تحصیلی و رشته فارغ التحصیلی: با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی داوطلبان ملزم بوده که برای ثبت نام این آزمون یکسان سازی رشته تعیین شده و رشته تحصیلی را رعایت نمایند.

 

داوطلبان می بایست نزدیک ترین رشته شغلی به تحصیلات خود را انتخاب نموده تا با داشتن تسلط کافی بر مباحث تخصصی علاوه بر پذیرش راحت در آزمون کتبی، در مصاحبه های علمی و تخصصی نیز نمره ای بالا کسب نمایند.

 

نوع رشته و استان مورد پذیرش: داوطلبان باید در انتخاب کد شغلی مورد نظر فاکتور ظرفیت و شهرهای را در نظر بگیرند. چرا که به دلیل تعداد زیاد داوطلبان و سخت تر بودن رقابت، شانس قبولی برای رشته های شغلی پرطرفدار کلانشهرها نسبت به سایر رشته ها در دیگر شهر ها پایین تر می باشد. 

 

جنسیت و ظرفیت : مهم ترین فاکتوری که داوطلبان باید در انتخاب کد رشته محل به آن دقت کنند، جسنیت و ظرفیت مورد پذیرش آن رشته می باشد. هر چه ظرفیت رشته ای در جنسیت مورد نظر بالاتر باشد، مسلما شانس پذیرش داوطلبان آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی نیز در آن بالاتر خواهد بود.

 

بررسی منابع آزمونی: با توجه به نقش مهم نمره کسب شده در آزمون کتبی استخدام دستگاه های اجرایی برای پذیرش نهایی، داوطلبان می توانند با بررسی منابع رشته های مختلف، رشته ای متناسب با شرایط خود که به موارد آزمونی آن نیز بیشترین تسلط را دارند، انتخاب نمایند.

 

همچنین به داوطلبان آزمون استخدامی توصیه می شود، پس از تکمیل ثبت نام خود در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اطلاعات کسب نمایند.

اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سوالی در خصوص زمان و نحوه ثبت نام این استخدام دارید می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.



سوالات متداول


1- ✔️ زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چه تاریخی است؟

✔️ زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در متن مقاله ارائه شده است؛ داوطلبان می توانند برای اطلاع از تاریخ ثبت نام دوازدهمین استخدام دستگاه های اجرایی متن مقاله را مطالعه نمایند.



2- ✔️ شرایط ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چیست؟

✔️ شرایط ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم شده که این شرایط به طور کامل در متن مقاله ارائه شده است.



3- ✔️ نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به چه صورتی است؟

✔️ ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از سایت آزمون های مرکز جهاد دانشگاهی hrtc.ir انجام پذیر خواهد بود. همچنین راهنمای تصویری ثبت نام در متن مقاله قرار داده شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (4 هفته پیش)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (شنبه 8 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
جمعه 18 خرداد 1403، ساعت 09:29