باجه های رفع نقص آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

در وب‌سایت هیوا  (سه‌شنبه 25 مرداد 1401)
آن دسته از داوطلبان که هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402، در اطلاعات ثبت نامی خود مغایرتی را مشاهده کنند، الزامی است که به باجه های رفع نقص که مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به عنوان مجری برگزاری آزمون استخدامی ۱۴۰۲ منتشر می کند، مراجعه کرده و در مهلت مقرر به ویرایش موارد مغایر اقدام نمایند.


موارد رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 1402 ممکن است پس از مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه خود، متوجه مغایرت هایی با اطلاعات اصلی ثبت نام خود شوند. مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برای تمامی داوطلبان، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی را فراهم کرده است.

 

بنابراین، متقاضیانی که در بند های کارت ورود به جلسه خود با اطلاعات شخصی خود مغایرتی مشاهده نمودند، موظف به ویرایش و رفع نقص اطلاعات خود در بازه زمانی اعلام شده توسط سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی می باشند.

 

با توجه به آخرین اطلاعیه منتشر شده در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مبنی بر مشاهده مغایرت موارد درج شده در کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۲، داوطلبانی که در بند های زیر متوجه اشتباهی شده اند، می بایست سریعا برای ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

 

این دسته از موارد که امکان ویرایش آن ها منحصرا با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات وجود دارد، به شرح زیر می باشد:

 

نام و نام خانوادگی

 

تاریخ تولد

 

شماره شناسنامه

 

کد ملی

 

دین

 

سهمیه 5 درصد ایثارگران

 

شاغل قراردادی (نام دستگاه)

 

تاریخ فارغ التحصیلی

 

معدل آخرین مدرک تحصیلی

 

همانطور که توضیح داده شد، موارد نام برده شامل مواردی است که به صورت اینترنتی امکان ویرایش آن ها از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برای داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی وجود دارد.

 

در این بین، تعدادی از مواردی که داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402، ممکن است در آن مغایرت هایی مشاهده نمایند مربوط به بندهای جنس، معلولیت و شدت معلولیت می باشد که این دسته از موارد می بایست با مراجعه داوطلب در تاریخ و زمان اعلام شده به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه ویرایش و تغییر یابند.   

 

 

داوطلبان می بایست دو قطعه عکس 3*4 و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار خود را مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده، به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و نسبت به برطرف کردن مشکل عکس کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خود اقدام نمایند.

 



آدرس حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

 

داوطلبانی که در اطلاعات شخصی توضیح داده شده در بخش های قبلی مانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین و دیگر موارد تمایل به رفع مغایرت و اصلاح اطلاعات خود را دارند، می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص، با استفاده از درگاه اطلاع رسانی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی موارد اشتباه را اصلاح نمایند.

 

 

اما داوطلبانی که در بندهای جنس، معلولیت و شدت معلولیت موجود در کارت شرکت در یازدهمین دوره برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ متوجه وجود ایراداتی در اطلاعات ثبت نامی خود شده اند، می بایست با مراجعه حضوری به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه نسبت به رفع نقص کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

 

نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی یک روز قبل از برگزاری آزمون در سال  1402 در واحد رفع نقص حوزه مربوطه به ابرادات اطلاعات داوطلبان می پردازد که با توجه به عدم اعلان زمان و آدرس دقیق باجه های رفع نقص، داوطلبان می بایست منتظر اعلانات و اطلاعیه های مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در این زمینه باشند.

 

داوطلبان باید توجه داشته باشند که، تنها در زمان اعلام شده اطلاعیه منتشر شده در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی می توانند نسبت به مراجعه حضوری و رفع نفص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اقدام نمایند. در غیر این صورت، داوطلبان شانس ویرایش اطلاعات خود را از دست خواهند داد.

 



مشاوره رفع نقص آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

داوطلبان به منظور تکمیل به موقع اصلاحات لازم در جهت رفع نقص موارد موجود در کارت ورود به جلسه آزمون خود می بایست از توجه به زمان و تاریخ اعلام شده به انضمام نکات مهم ویرایش موارد مغایر با اطلاعات ثبت نامی به میزان کافی بهره مند شوند. از جمله نکات مهم در خصوص رفع نقص آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 

در صورت عدم تکمیل بعد از برگزاری آزمون هیچ گونه ویرایشی برای بند مذکور انجام نخواهد گرفت. همچنین مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در اطلاعیه خود در خصوص سهمیه 25 درصد ایثارگران (بند 10 کارت شرکت در آزمون استخدامی) به اطلاع می رساند که هیچ گونه ویرایشی برای این بند انجام نگرفته و داوطلبان می بایست در بازه اعلام شده زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اقدام به ویرایش سهمیه می نمودند.

 

در نتیجه داوطلبانی که از یکی از انواع سهمیه های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ یعنی سهمیه 25 درصد ایثارگران بهره برده و قصد انجام ویرایش را دارند، بنا بر گفته مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، امکان ویرایش این دسته از داوطلبان در بند 10 کارت ورود به جلسه آزمون در زمان اعلام شده وجود نخواهد داشت.

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص باجه های رفع نقص آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین می توایند با عضویت در کانال تلگرام و دنبال کردن صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی از آخرین اخبار و تغییرات مربوط به این حوزه مطلع گردید.

 




سوالات متداول


1- ✔️ داوطلبانی که مغایرتی در اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود مشاهده نموده اند، می بایست چه اقدامی را انجام دهند؟

✔️ داوطلبان می توانند بسته به نوع مغایرت در اطلاعات کارت، به صورت اینترنتی یا حضوری برای رفع نقص ذکر شده اقدام نموده که نحوه و آدرس باجه های رفع نقص در متن مقاله ذکر شده است.



2- ✔️ داوطلبان شرکت در آزمون برای ویرایش نقص در کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی 1402 در حوزه های رفع نقص به چه مدارکی نیاز خواهند داشت؟

✔️ داوطلبان می بایست با در دست داشتن کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار به حوزه های رفع نقص مراجعه نمایند. توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.



3- ✔️ زمان مراجعه به باجه های رفع نقص آزمون استخدامی فراگیر سال ۱۴۰۲ در چه تاریخی به داوطلبان آزمون اعلام می شود؟

✔️ همزمان با انتشار اطلاعیه زمان دریافت کارت در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، زمان مراجعه به باجه های رفع نقص آزمون استخدامی نیز اعلام خواهد شد که آدرس باجه ها به محض اعلان نیز در مقاله قرار داده می شود.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (4 هفته پیش)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (شنبه 8 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
جمعه 18 خرداد 1403، ساعت 10:54