7 تا از بهترین موسسات آموزش تعمیرات موبایل (تهران و شهرهای بزرگ)

در این مطلب، بر اساس معیارهای مختلفی، 6 تا از بهترین موسساتی که کلاس دوره های تخصصی تعمیرات موبایل را آموزش می دهند، به شما معرفی می کنیم.
7 تا از بهترین موسسات آموزش تعمیرات موبایل (تهران و شهرهای بزرگ)

در این مطلب، بر اساس معیارهای مختلفی، 6 تا از بهترین موسساتی که کلاس دوره های تخصصی تعمیرات موبایل را آموزش می دهند، به شما معرفی می کنیم.

افزایش درآمد در بازار کار

1- یکی از مهم ترین عوامل برای موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل داشتن مهارت و تخصص کافی در تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل است. اگر به دنبال تخصص در کارتان هستید لازم است تا با ورود گوشی های جدید به بازار تمام اطلاعات مربوط به آن ها را به دست آورید و مقالات به روز را از شرکت های سازنده بخوانید تا اطلاعات به روزی داشته باشید.

2- مغازه خود را جایی راه اندازی کنید، که تردد در آن جا زیاد است و تعامل شما با دیگران بیشتر خواهد بود.همچنین می توانید مغازه خود را در مکانی که بورس تعمیرکاران موبایل یا بورس فروش موبایل است راه اندازی کنید.

 

تعمیرات موبایل

توی این پک فوق العاده، تعمیرات موبایل رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! تعمیرات موبایل رو سریع یاد بگیر وحسابی پول دربیار! 

 

3- بازاریابی یکی از نکاتی است که در همه مشاغل باید به آن توجه شود، از تمام پلتفرم ها برای تبلیغ کار خود استفاده کنید.

4- اما مهمتر از همه عوامل بالا کیفیت خدمات شما ست که تعیین کننده وفاداری یک مشتری و تبلیغات است. مشتری وفادار شما خود به تبلیغ خدمات شما پرداخته و از این طریق مشتریان شما روز به روز بیشتر و درآمد شما افزایش خواهد یافت.

چه کلاس بروید یا نه، این دروس آموزش ویدیویی رایگان رو حتما دانلود کنید

5- منحصر به فرد باشید. خدمات اضافه و یا تخفیفات میتواند مشتریان زیادی را به مغازه شما جذب کند.

6- یکی از دیگر عوامل مهم برای موفقیت در این شغل و افزایش حس رضایتمندی در مشتریان سرعت در کار و خوش قول بودن است. این موضوع به قدری اهمیت دارد که به یک مزیت رقابتی تبدیل شده است.

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

 

7- از دیگر عوامل جذب مشتری و موفقیت در بازارکار تعمیرات موبایل در ایران به خصوص در ماه های اولیه فعالیت ارائه خدمات با قیمت مناسب و رقابتی در مقایسه با دیگر رقبا است.

مزایا و معایب تعمیر موبایل

ما بعنوان نمونه 10 درس بسیار مهم آموزش تخصصی تعمیرات موبایل (فیلم فارسی رایگان) را به شما نمایش دادیم. اما در اینجا می خواهیم بهترین دوره های آموزش موبایل را معرفی کنیم. این کلاس ها را ما با معیارهای مختلفی به شما معرفی می کنیم. معیارهای ما عبارتند از:

1- کلاس های 123 پارسه

address نشانی دفتر مرکزی : تهران ، میدان انقلاب ، جمالزاده جنوبی ، پلاک 92 (ساختمان 140)

مشاوره رایگان 9 الی 21 : 02167946 – 09011200707

آموزشگاه پارسه 1 2 3

موسسه پارسه از نظر ما بهترین است و از معدود موسساتی است که کلاس های اموزش تعمیرات موبایل را در حد صفر تا صد و کامل ارائه می کند. موسسه آموزشی یک دو سه پارسه معتبرترین و با سابقه ترین مراکز آموزشی تعمیرات موبایل در ایران طبق نظر کانون کشوری سازمان فنی حرفه ای می باشد.

این مجموعه با استفاده از تعمیرکاران مجرب و بروزترین متد و تجهیزات روز جهان آموزش تعمیرات موبایل و استفاده از تجهیزات حرفه ای برداشتن چیپست های موبایل و دستگاه های تعویض گلس و پروگرامر هارد روش های عیب های دیگر سهم بسیار بالایی از بازار آموزش و تعمیرات موبایل در سطح کشور را به خود اختصاص داده است. در ضمن این موسسه به فارغ التحصیلان خود مدارک سازمان فنی حرفه ای و کارت پشتیبانی 10 ساله جهت راهنمایی لازم پس از دوره را هم اهدا میکند:

این آموزشگاه در اکثر شهرستان ها شعبه دارد و مدرک هم ارائه می کند.

website-min   برای اطلاعات بیشتر به وبسایت این موسسه مراجعه نمایید

2- کلاس های آموزشگاه شهریار مشهد

address  مشهد: خیابان مطهری جنوبی. پلاک 143 تماس  05137285662

آموزشگاه شهریار با بیش از ده سال سابقه در شهر مشهد، در رشته های مختلف آموزشی از جمله دوره تعمیرات تلفن همراه (موبایل و تبلت) مشغول به فعالیت میباشد. کارآموز در طی این دوره، با کمک مربیان باتجربه آموزشگاه پس از آشنایی با مقدمات، با مبانی الکترونیک و قطعه شناسی موبایل به صورت عملی و کاربردی آشنا شده، نحوه نقشه خوانی را آموخته ، طریقه کار با ابزار و تجهیزات تعمیر موبایل را به صورت عملی فراگرفته و سپس نحوه عیب یابی و تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل و تبلت را آموزش می بیند.

با پایان دوره و قبولی در آزمونها، به کارآموز گواهینامه بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور اعطا میگردد. مدرک فنی حرفه ای علاوه بر اینکه نشانه ی کسب مهارت کافی برای اشتغال و ورود به بازار کار است، دارای امتیازات زیادی از جمله برای اخذ جواز کسب، دریافت وام، و قابلیت ترجمه برای دیگر کشورهاست. آموزشگاه شهریار علاوه بر رشته تخصصی تعمیرات موبایل، در رشته های دیگری همچون تعمیر لوازم خانگی، برق ساختمان و صنعتی، تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ و … در خدمت کاراموزان گرامی از نقاط مختلف کشور میباشد .

این آموزشگاه فقط در مشهد شعبه دارد.

website-min   اطلاعات بیشتر و وب سایت این آموزشگاه

همیشه، کلاس های آموزشی بهترین راه حل برای یادگیری تعمیرات موبایل نیستند. در اینجا ما بهترین بسته های آموزش تصویری تعمیرات موبایل را برای کاربران گلچین کرده ایم تا تعمیرات موبایل را بصورت اصولی و خودآموز یادبگیرند.

3- کافه آموزشگاه

address  تهران، میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز، بین هایدا و سودا، ساختمان 14، طبقه 5، واحد16 تماس 02188949711

کافه آموزشگاه

کافه آموزشگاه اولین و تنها کافه آموزشگاه ایران با هدف تاکید پرورش نیروی فنی و الهام گرفتن از مراکز عالی آموزش دنیا فضایی کاملا عملی و حرفه ای با تجهیزات فوق پیشرفته شما را تا حرفه ای شدن در حوزه تعمیرات تخصصی موبایل دنبال خواهد کرد.

دوره صفر تا صد تعمیرات موبایل که شامل سخت افزار و نرم افزار اندروید و آیفون میباشد توسط تعمیرکاران شاغل در حوزه تعمیرات آموزش داده میشود. این آموزشگاه دارای به روز ترین و مجهزترین کارگاه تعمیرات موبایل و اساتید رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و آموزش توسط برترین تعمیر کاران می باشد:

-بین ساعت 9 صبح تا 9 شب

-2 یا 3 جلسه در هفته

-هرجلسه 3 ساعت

-بین ساعت 9 صبح تا 9 شب

– پنج جلسه در هفته

-هرجلسه 3 ساعت

-بین ساعت 9 صبح تا 9 شب

-دو جلسه در هفته

-هر جلسه 4 ساعت

website-min   اطلاعات بیشتر و وب سایت این آموزشگاه

4- کلاس های آموزشگاه پُل

address تهران میدان انقلاب، کارگر جنوبی، کوی گشتاسب، پلاک ۵ تماس 02166481145

آموزشگاه پُل

آموزشگاه پل اولین موسسه آموزشی در ضمینه تخصصی آموزش تعمیرات موبایل در ایران است. این موسسه با کتاب های آموزش تعمیرات موبایل در بحث آموزش تعمیرات موبایل تحولی نوین را از نظر روش تعمیرات در بسیاری از مراکز تعمیرات و گارانتی در کشور پایه سازی کرد. در تهران است اما مدتی اقامت در شهری زیبا برای یادگیری در یک سطح بالاتر از سایر آموزشگاه ها و ساختن آینده شغلی واقعا ارزشش را دارد.

شعار اصلی این مجموعه “پلی به سمت اشتغال” می‌باشد و در راستای این شعار تمرکز آموزشی رو در جهت یادگیری قلق ها و نکات تعمیراتی آموزش تعمیرات موبایل صرفا برای ورود هنرآموز پس از دوره برای بازار کار فراهم می‌کند و بسیاری از تعمیرکاران حاذق بازار از دانشجویان این مجموعه هستند.

ویژگی های متمایز و برجسته آموزشگاه پُل:

از هر کجای ایران میتوانید در دوره آموزشی فشرده تعمیر موبایل پل شرکت کنید و علاوه بر اقامت در شهر زیبای تهران از مهمان نوازی و جاذبه های گردشگری استان تهران استفاده کنید ضمن اینکه خود اموزشگاه شرایط ویژه ای برای این موضوع ارائه می دهد.

website-min   اطلاعات بیشتر و وب سایت این آموزشگاه

5- کلاس های آموزشگاه انستیتو ایز ایران

address  میدان انقلاب اسلامی،ابتدای جمالزاده جنوبی ، پلاک 94 – طبقه 2 تماس 02166566062

موسسه آموزش تعمیرات موبایل

این موسسه با امکانات مناسب، دوره های تخصصی تعمیرات موبایل را در تهران برگزار می کند. همچنین برنامه های گسترده ای برای آموزش مجازی (آموزش از طریق اینترنت) برای کسانی که نمی خواهند در کلاس های حضوری شرکت کنند دارد. در کنار آموزش تعمیرات تخصصی موبایل در این موسسه، تعمیرات تخصصی تبلت نیز آموزش داده میشود. همچنین دوره های متعددی برای افرادی که عجله دارند یا دانشجویان در نظر می گیرد که به صورت نیمه خصوصی و فشرده هستند.

این آموزشگاه فقط در تهران (میدان انقلاب) شعبه دارد و خوابگاه هم ارائه می کند. همچنین خود موسسه اقدام به صادر کردن گواهی پایان دوره می کند.

website-min   اطلاعات بیشتر و وب سایت این آموزشگاه

6- کلاس های آموزش تهران پایتخت

address  میدان رسالت – نرسیده به چهارراه سرسبز – پلاک 696 (در انقلاب هم شعبه دارد) تماس 09122006578

دوره های آموزشگاه تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری موبایل و لپ تاپ و همچنین آموزش تعمیرات حرفه ای نوت بوک وتبلت می باشد و دوره های فناوری اطلاعات و شبکه دوره های دیپلم کار و دانش برگزار می شود
حدود بیست سال سابقه در امر آموزش دارد. هر چند این آموزشگاه بصورت تخصصی به آموزش تعمیرات موبایل نمی پردازد ولی عملکرد نسبتا خوبی در این زمینه دارد.

این آموزشگاه فقط در تهران (میدان انقلاب و میدان رسالت) شعبه دارد.

website-min   اطلاعات بیشتر و وب سایت این آموزشگاه

7- در شهرهای بزرگ

این آموزشگاه در اکثر شهرستان ها شعبه دارد و مدرک هم ارائه می کند.

website-min   برای اطلاعات بیشتر به وبسایت این موسسه مراجعه نمایید

بسیار کاربردی برای تعمیرات موبایل

منبع: هنر فردی
هنر فردی
رایگان
دریافت فایل
جمعه 28 اردیبهشت 1403، ساعت 10:06